20 napos lomtalanítási kihívás 5. nap - Számlák, használati útmutatók

Orbán Szilvi | augusztus 25, 2013
Ez egy kivételes bejegyzés lesz, ugyanis most nincs miről írnom :) Na nem azért, mert nincs kedvem, hanem mert én ezt korábban már megcsináltam, amiről itt be is számoltam a blogon :)
Még a használati útmutatók voltak hátra, de azt is csak kivettem a helyéről, átnéztem és visszatettem, mert nem adtunk el az eszközök közül semmit sem, valamint semmi nem ment tönkre közülük (le is kopogom).

Ha esetleg nem olvasta volna valaki a FB-n a mai feladatot, annak itt egy kis segítség:

1. Gyűjtsd össze egy helyre az átválogatni kívánt papírokat.
2. Kategorizáld őket pl. távhő, villany, gáz, tv, stb.
3. Nézd át, hogy mikor papírokról van szó, ami már régebbi 5 évnél, azokat rakd egy kupacba.
4. Ami nem kell, dobd ki, vagy ha személyes adatok vannak, küldd át iratmegsemmisítőn, égesd el, vagy tépkedd szét, nehogy illetéktelen kezekbe kerüljön.
5. Nézd át a használati útmutatókat, garancialeveleket is. Ami nincs már meg, annak a papírját nyugodtan kidobhatod, aminek lejárt a garanciája, azt is. Ha nem szeretnéd eladni, akkor elég csak a magyar útmutatót meghagyni, felesleges őrizgetni a németet, spanyolt, kínait, stb. 

A számlákat egyébként mi úgy szoktuk eltenni, hogy a befizetett csekket odatűzzük a számlához és úgy tesszük el, így nem kell keresgélni a csekket, ha esetleg szükség lenne rá :) 

 A kép ehhez a bejegyzéshez készült. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése