20 napos lomtalanítási kihívás 14. nap - Számítógép / gyerekszoba

Orbán Szilvi | szeptember 03, 2013

Ma 2 feladat közül lehetett választani, a számítógép és a gyerekszoba közül. Gyerek híján én a számítógépet tettem valamennyire rendbe. Illetve Ő gépén az én mappámat, ugyanis az én gépem most kényszerpihenőn van töltőhiba miatt, ezért hogy blogolni - meg úgy egyébként gépezni - az Ő gépét vettem igénybe :)
Nem igazán mertem semmibe sem belenyúlni (pedig lenne mit válogatni az ő gépén is), ezért csak a saját mappámat tettem rendbe, igaz az is legalább egy órát vett igénybe :) Átnéztem, hogy egyáltalán milyen mappákat hoztam létre, kellenek-e még azok, amik azokban vannak vagy nem, összeszedtem a bloghoz való dolgokat, képeket, vázlatokat, stb. hogy egy helyen legyenek. A biztonság kedvéért csináltam egy biztonsági mentést a blogról, egy kicsit rendbe szedtem a Pinterest tábláimat is, az emaileket is átnéztem, új szűrőket állítottam be. S bár rengeteg hely áll rendelkezésre a Gmail-nél, de azért kitöröltem az összes levelet a kukából, valahogy könnyebb lett a lelkem is ezáltal :)

Akik a gyerekszobát válogatták át, nagyon örülnék neki, ha hozzászólásban megírnák, hogy mi alapján kellene lomtalanítani, nekik mi volt a stratégiájuk :) Hátha sokan tanulhatnánk tőlük ;)

1 megjegyzés:

  1. Noha én nem csinálom ezt a lomtalanítást, nálam ez lenne: Portörlés, a pelenkázó lefertőtlenítése, rendrakás a ruhásszekrényben, kinőtt ruhák elrakása,hibásakat eltenni javításra/kidobásra, játékosdoboz átnézése (van -e megunt játék, sérült, stb., azokat elajándékozni/kidobni), rossz, összegyúrt gyurmák kidobása (helyette újat főzni :)) Zsírkréta darabok, amikkel nem lehet rajzolni összeolvasztani új krétává. Ennyi jut eszembe.

    VálaszTörlés