20 napos lomtalanítási kihívás 20. nap - Sminktermékek

Orbán Szilvi | szeptember 09, 2013
Sállállláálláá a végére értünk a kihívásnak ez volt az utolsó nap :) Nagyon érdekes és tanulságos volt számomra ez a dolog, megmutatta nekem, hogy mennyire vagyok kitartó (egész jól ment ez a 20 nap), meddig tart a lendület, mennyivel több helyünk lett és hogy mennyivel jobban néz ki a lakás a sok felesleges holmi nélkül :) Így sokkal egyszerűbb lesz rendben tartani a kis birodalmunkat, hamarabb lesz rend és tisztaság.

Azonban még hátra van a mai nap beszámolója, miszerint ma a sminkcuccok között kellett egy kicsit kutakodni lomok és lejárt szavatosságú termékek után :)

Szerintem az már korábban kiderült, hogy nem azon nők közé tartozom, akik imádnak sminkelni s tetemes szépségápolási holmikkal rendelkeznek. Ahogy az a képeken látszik, egyáltalán nincs sok cuccom sem ezzel kapcsolatban, s ezt egyáltalán nem is szégyellem. Azonban az is igaz, hogy kacérkodom a sminkeléssel, végig követtem Via Sminkedd-es sorozatát, s ha van rá keret, beszerzek egy-két kelléket is, hogy tudjak gyakorolni. Otthon sem azt láttam, hogy anya kisminkelve megy el otthonról, a munkája miatt ezt nem is tehetné meg, hiszen a nap végére úgy kenődne el rajta a "vakolat", hogy csak na, újra sminkelni pedig egyáltalán nem lenne ideje annyi gyerek mellett (óvodában dolgozik dadusként) :) A mindennapi életemhez sem szükséges sminkelni, csak különleges alkalmakkor viszek fel egy kis alapozót, szempillaspirált és kész.


Nekem ezek vannak itthon, nem a legmárkásabbak és nem is a legjobb minőségűek, de a szűk keretből erre telt, s tűzoltásnak tökéletesen megfelelnek :) 


Arcápolásra ezeket szoktam használni, nekem ezek váltak be, igaz az Avonos lemosótól undok kis pattanásaim lesznek, de ha már megvan, elhasználom. A Garnier Essentials nappali és éjszakai krémje viszont 100%-ban bevált, meg vagyok velük elégedve :) Az alapozót ezzel a törlőkendővel szoktam eltávolítani, kicsit többször kell áttörölni, de szépen leviszi. 

Ti hogy haladtatok? Sikerült végig tartani a kihívást? Jó és hasznos volt ez a sorozat? Mit gondoltok róla?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése