Pinterest Péntek #54

Orbán Szilvi | április 18, 2014
Újra péntek, újra PP. Ez már egy időzített bejegyzés, ugyanis mikor ti ezt olvassátok, akkor itt már javába nyüzsi van, ezerrel megy a Levikézés :) Viszont nem szerettem volna hanyagolni a blogot sem, ezért áldom azt a lehetőséget, hogy be lehet időzíteni a bejegyzéseket, így miután megírtam ezt, semmi gondom nem lesz vele, szépen holnap meg fog jelenni :) A LRTS-t még nem tudom, hogy mikor fogom megírni, igyekszem időben, de nem ígérek semmit sem :) majd jön, amikor jön. 
Nagyon vártam már ezt a hetet, igaz a napok egy kicsit dolgosabban teltek, hiszen a korábban megbeszélt szombat helyett csütörtökön jött (furcsa így múlt időben beszélni, holott még csak csütörtök kora reggel van), így egy picit kevesebb idő jutott a konyhára, de jelentem kész vagyok, minden tiszta és rendben van :) Nem mondom, hogy nem fáradtam el, egy picit azért érzem a végtagjaimat, de főleg a derekamat :/ 

Ezen a héten nem is volt nagyon alkalmam pinterestezni, de ilyenkor jönnek jól azok a képek, amiket már előre összegyűjtögettem, ha valami megtetszett és úgy gondoltam, hogy jó lesz a PP-be. :)


Lakberendezés


Ki mondta, hogy a polcokat csakis egyféle módon lehet feltenni? Megfordítva még el is kis pakkokat hozhatunk létre :) 

Cukiság


Ha Húsvét, akkor naná, hogy nyuszi :) de ugye senki sem vesz nyulat csak azért, mert Húsvét van? Ne feledd, hogy ha nyuszit veszel, egy életre felelős leszel érte, ha csak simogatni szeretnéd meg ölelgetni, akkor vegyél plüss figurát. 

DIY


Húsvéti tojások fonálból. Csak egy lufi és keményítő (ami ruhákhoz jó) kell hozzá. A fonalat beáztatjuk, a lufit felfújjuk, körbehálózzuk a lufit, hagyjuk megszáradni, majd ki kell durrantani a léggömböt. 

Manikűr


Korall. Még mindig nagyon tetszik :) 

Outfit


Mennyit változott az ízlésem az idők folyamán... hiába no, öregszem :) 

Humor

:D :D :D

Desszert


Egy könnyű gyümölcssalátát?

Frizura


Egyszerű, de nagyszerű módja a tincsünk feltűzéséhez :) 

Étel


Ebben a fránya hidegben mindig jólesik egy kis meleg leves :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése