Little Reasons To Smile #34

Orbán Szilvi | július 14, 2014
Jelentem hazaértem, s mi mással is kezdeném a hetet és a visszatérést, mint az apró örömökkel :) Most még frissek az élmények, így nem tart sokáig őket összemazsolázgatni :) Most nem lesz beszámoló - még a húsvétit sem írtam meg, de azt gondolom, annak már nincs is aktualitása :D -, de ennek a posztnak a segítségével egy kicsit ti is bekukkanthattok, hogy mivel telt ez ez egy hét :)

http://lifeandmarshmallow.tumblr.com/post/87975638986

Okok a mosolyra:
♥ csomagolás ♥ akciós rövidnaci és toppok ♥ mindenhol elértem a csatlakozásokat ♥ Levente, ahogy odarohant hozzám a vasútállomáson ♥ újra megölelni a családot ♥ hatalmas utazótáskával bejárni Szolnokot ♥ meleg ♥ víz, víz, víz ♥ megérkezett a másik óra az eBayről ♥ csokis nápolyi ♥ családi ebéd ♥ mennyei csokitorta ♥ 2 éves szülinapos ♥ közös főzés hugommal - egész finom lett a szülinapi ebéd menüje :D ♥ esti közös sorozatnézés hugival - októberben befejezzük, oksa? ;) ♥ ♥ kicsit offline lenni ♥ sok sok napsütés ♥ madárcsicsergős reggelek ♥ találkoztam ezer éve nem látott keresztanyámmal :) - szépen összegyűlt a család :D ♥ barackszedés ♥ buszozás - már nem is emlékszem, mikor ültem távolsági buszon :D ♥ elázni - akkor nem élveztem annyira, de azért így utólag vicces volt :D ♥ kézműves kiállítás, ahol hugom szappanjait is kiállították - büszke vagyok rád! ♥ ♥ sárgadinnyés tusfürdő ♥ dinnye minden mennyiségben ♥ 2 napos szürke idő után napsütés és meleg ♥ nyitott ablaknál aludni ♥ fagyi ♥ mennydörgés és villámlás ♥ biciklizés ♥ citromos süti ♥ gulyásleves ♥ virágzik a 4 éve az utcáról mentett hibiszkuszom! *.* - öröm és bódottág, ugyanis 4 éve most hoz először virágot! és piros!!! :)) ♥ kézműves táska - imádom :) ♥ hazatérés ♥ Beni örömtánca :D ♥ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése