{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Megunhatatlan film

Orbán Szilvi | július 16, 2014
{Szia! Ha először jársz itt és nem tudod, mi is ez a Vigyázz! Kész! Posztolj! dolog, itt olvashatsz bővebben róla. Ha esetleg kedvet kaptál és szeretnél Te is csatlakozni, írj egy e-mailt az eletespillecukor@gmail.com címre és válaszban elküldöm a következő témát, amibe már be is tudsz kapcsolódni :) A megadott téma maradjon TITOK az olvasók számára! :) Az eddigi VKP bejegyzéseit itt olvashatod el :) } 

Eltelt ismét két hét az előbbi VKP óta, így itt az ideje, hogy a bloggerek ismét összegyűljenek és megosszák olvasóikkal gondolataikat. Ezúttal arról, hogy melyik film az, amit ha századjára néztek már meg, de akkor is megnézik százegyedjére is :) Ki hinné, hogy ez már a tizenegyedik VKP-s poszt, s még mennyi van hátra! :))

Nagyon nehéz volt választanom, ugyanis több ilyen film is van a házi gyűjteményünkben, amit már nagyon sokszor elővettem és ha bármikor a kezembe akad, ugyanúgy magával tud ragadni. De csak sikerült, a választásom pedig az Egy nap (One day) c. filmre esett. Kb. 2 éve láttam először ezt a filmet, amikor először a végére értem, megvontam a vállam, hogy oké, egynek elmegy. Eltelt utána egy kis idő és ahogy a tévét kapcsolgattam, ismét ráakadtam. Már kb. a felénél tartottak, de akkor is végig néztem. Akkor érdekes módon már sokkal jobban tetszett, azonnal le is töltöttem és azóta már nagyon sokszor újranéztem. Sőt, azt hiszem ideje lenne ismét megnéznem :D 

http://itsdilovely.com/2013/08/15/bang-book-review-9volume-bookstravaganza/

Az érdekesség ebben a filmben, hogy a két főszereplő Emma (Anne Hathaway) és Dexter (Jim Sturgess) kapcsolatát egy bizonyos dátum, illetve egy bizonyos nap (július 15.) határozza meg. A diplomaosztó utáni borgőzös este után egy életre szóló barátság szövődik köztük, de az élet külön utakra sodorja őket. Emma Londonban próbál író lenni, Dexter pedig Párizsban éli a tehetős emberek mindennapjait. Míg Emma egy tökéletes kapcsolatra vágyik, addig Dexter egyre másra falja a lányokat, egyáltalán nem szeretne megállapodni. Minden évben eljön a július 15-e, amit hol együtt, hol pedig külön töltenek el. Minden egyes találkozás alkalmával azt vártam, hogy mikor jönnek össze, mert ugye nyilvánvaló, hogy ők összetartoznak. De mindig csalódnom kellett, folyton közbejött valami. Amikor Dexter szánta rá magát, hogy közeledik Emmához, addigra Emma már kapcsolatban élt. Amikor pedig Emma szeretett volna közeledni, akkor pedig Dexter karriere szólt közbe. Néhány év után Emma sikeres írónő lesz, Dexter pedig meglátogatja, hogy ismét beszámoljon neki érzéseiről a lánnyal kapcsolatban. A véletlen úgy hozta azonban, hogy Emma ismét foglalt, de -mivel mindig is Dexterre várt -, feladja azt a kapcsolatot és végre egymásra találnak. Hurrá, éljen, itt akár véget is érhetne a történet, happy end. De sajnos nem romantikus drámáról lenne szó, ha nem jönne ismét valami közbe, ami gyökeresen megváltoztatja a történetet. Nem gondoltam volna, hogy így ér véget a történet, de hogy mi történt, azt nem fogom most elmondani, hiszen hátha valaki kedvet kapott hozzá, hogy megnézze, én pedig nem akarom lelőni a poént :)

http://lifeandmarshmallow.tumblr.com/post/59009512399

A többiek kedvenc filmjeiről szóló bejegyzéseket itt olvashatjátok el: 
4. Dorka 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése