Pinterest Péntek #64

Orbán Szilvi | július 18, 2014
Uhh, ez a meleg...Szívbetegként egy kicsit mindig jobban megvisel, mint az egészséges embereket, tegnap is szendvedtem, s ahogy érzem, ma is ez vár rám :( Ráadásul tegnap 2 órát vártunk az állatorvosnál, pedig csak sima oltásért mentünk volna. Volt aki fél órát volt benn, mi 5 perc alatt megjártuk, csak addig kellett kivárni a sorunkat. Nemcsak mi, emberek untuk már a banánt, de a kutyák is csak szenvedtek, azt sem tudták, hogy feküdjenek :D Csak az okozott egy kis izgalmat, ha macskát hoztak :) Miután végeztünk, leszakadt az ég, mennydörgés, villámlás, természetesen csurig áztunk, mire hazacaplattunk. Én nagyon élveztem, igaz majd befagyott a popóm, ahogy az átázott ruha rám tapadt :D Utána olyan jó volt egy meleg zuhany után az ablakból nézni a szivárványt *.* 


Lakberendezés


Mindig is szerettem volna egy függőágyat a kertbe :) 

Cukiság


extracukiság a köbön *.*

DIY


borítékos notesz a nyári emlékeknek :) 

Manikűr


A tegnap szivárvány emlékére :) 

Outfit


Tökéletes.

Humor


Eb selfie :D

Desszert


omnomnom, ezt így egyenesen a pocimba :D

Frizura


Nyárra tökéletes.

Étel


Ide vele!

Ti hogy bírjátok ezt a meleget? Várjátok már a hétvégét? Mi lesz a program? Vagy már nyaraltok? Hol? :)

2 megjegyzés:

  1. Szilvi, írtam egy kommentet a lenyíló menüs tutorial alá, help please, mert nem akar összejönni. A függőággyal tökéletesen egyetértek, a manikűr meg annyira édi...! (A meleget nagyon nem bírjuk, főleg Zalán szenvedi meg, no meg egyelőre nem merünk mellette ventilátort, mobilklímát használni, marad az esti szellőztetés meg a gyakori pancsolás)

    VálaszTörlés