Pinterest Péntek #72

Orbán Szilvi | szeptember 12, 2014
Egy kicsit újítottam, vagy ha úgy tetszik, frissítettem ezen a rovaton, kipótoltam még 2+ kategóriával :) Az egyik az Évszak, a másik pedig a Random. Az Évszak kategóriában mindig az adott évszaknak megfelelő képeket válogatok be, most éppen az Ősz van soron :) Ez segít egy kicsit ráhangolódnunk erre az időszakra és egyben abban is segít, hogy meglássuk azokat az apró szépségeket, amik jellemzőek erre az évszakra. A Random kategóriában pedig olyan képeket osztok meg, amik nem illenek egyik kategóriába sem, de valami miatt mégis megtetszettek. Fogadjátok őket sok szeretettel, remélem nektek is tetszeni fognak :) 

 Lakberendezés


nekem nagyon tetszik a türkiz szín, így bármi jöhet, ami ebben a színben tündököl :D 

Cukiság 


awwwww *.* 

DIY


egy sima bögre és egy porcelán/kerámia filc és készen is van az egyedi ajándék valakinek vagy épp magunknak :) 

Manikűr


ahh, ez olyan gyönyörű, hogy nincsenek szavak rá *.* ♥

Outfit


őszies, és természetesen csíkos :D 

Humor


jajj, ez annyiszor megtörtént már velem is :D

Desszert


omnomnom....reggelire tökéletes :)

Frizura


nekem a briós jut eszembe róla, de mit nem adnék, ha magamnak is tudnék ilyet készíteni

Étel


egy pizza mindig jöhet :D

Évszak


Az ősz elengedhetetlen kelléke a forró tea, jelen esetben fahéjjal ízesítve :) 

+1 Random


Ezek a színek egyszerűen mesések *.*

Képek forrása és még több inspiráció az alábbi táblákon: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése