Újra itthon

Orbán Szilvi | október 28, 2012
A múlt héten szombaton hazautaztunk a szüleimhez és, hogy végre július óta ismét láthassam az én édes kicsi (már nem is olyan kicsi :)) keresztfiacskámat, Leventét ♥

De sajnos nagyon gyorsan elrepült az idő, s egy hét után haza kellett jönnünk. Mivel mind a ketten utaztunk, így magunkkal kellett vinnünk a kutyusonkat is, Benit (erdélyi kopó és tacsi keverék). Szegénykém egyáltalán nem élvezte a vonatozást, reszketett. De amint hazaértünk, birtokba vette az udvart :) szerencsére nem volt balhé az otthoni kutyánkkal, Marcival. Beni nagyon élvezte az otthonlétet, egész nap nem is láttam :)

 Az otthonlét alatt nagyon a szívembe zártam Levit, teljesen elvarázsolt, ahogy kora reggel (hajnali fél hatkor kelt) képes volt egyetlen mosollyal levenni a lábamról :) Tünemény baba, aki november 5-én lesz 4 hónapos. Nem tudok betelni vele, legszívesebben mindig cipeltem volna, puszilgattam volna (Aaahh, az a babaillat, a selymes, puha buksija, azok a nagy kék szemek!), s hoztam volna magunkkal :D persze ennek az anyja nem örült volna :) Nem tudom, hogy legközelebb mikor tudunk hazamenni, lehet mire megyünk, már mászni fog :) 

Ahogy otthon voltunk, azt vettem észre, hogy járatom a szemem a lakásban, hogy hol lehet egy kicsit szortírozgatni, rendszerezni :) Hiába, úgy belejöttem a Fly Lady-zésbe, hogy már mindenhol azt csinálnám :D 

Most, hogy itthon vagyunk, ismét fel kell venni a győri körforgást, vissza kell rázódni a hétköznapokba. :( 

De nagyon jól éreztük magunkat otthon, innen is köszönünk mindent a családnak, nagyon sok puszit küldünk nekik, jó, hogy vagytok nekünk! :) ♥

Levente (hát lehet őt nem szeretni?)

1 megjegyzés: