Karácsonyi készülődés 3. hét - A hálószoba hete

Orbán Szilvi | november 04, 2012
Vasárnap van, ami egyenlő a karácsonyi készülődés beszámolójával :) A bevezetőt erre a hétre itt találhatjátok.

Ezen a héten is igyekeztem legalább olyan hatékony lenni, mint legelső alkalommal :)
Az sk ajándékok már megvannak, legalábbis mindenkinek összeírtam, hogy mit kap, de az is elképzelhető, hogy ez még változni fog, mert bármikor bejelenthet valaki valamit, hogy most éppen erre vagy arra vágyik. Nálam az sk. ajándék általában gasztro ajándékot jelent, mert se kötni, se horgolni, se varrni nem tudok :( Bár még szóba jöhet a dekupázs technika is. De most nem fogom elmondani, hogy mire jutottam, mert akkor nem lenne meglepetés :) Majd januárban ;)

A hozzávalókból már egyet-kettőt beszereztem, tehát a karácsonyi előkészületekhez mehet egy pipa. A menühöz még nem vettem semmit, mert hónap vége van (nagyon...).

Lássuk a takarítás részét:
A pókok kiköltöztek (legalábbis remélem, most nem látok egyet sem).
Minden pormentes (persze a fehér kesztyűs tesztet már nem biztos, hogy bevállalnám).
Ágynemű csere megvolt.
A polcon is rend van, a fülhallgatókat feltekertem és eltettem, ne lógjon ott semmi sem.
Az éjjeli szekrényemről is ki lett pakolva, általában kész éléskamrát kell felszámolnom :D.
Ajtók, villanykapcsolók lemosva.
Radiátor letörölve.
A tv-s szekrényt most kihagytam, arra már nem volt energiám, de megnéztem, tiszta belülről.
Az ágyak alját sem takarítottuk ki, majd legközelebb. :)
Felporszívózva fel van, ezt természetes :)

Röviden és dióhéjban ennyi, képekben pedig ez így néz ki:



Következő hét a gyerekszobáé lesz majd, ha jól emlékszem. Mivel nálunk (még) nincs gyerek, így én a nappalit fogom rendbe tenni, hiszen az a múltkor elmaradt, mivel nem voltunk itthon.

Tartsatok velem akkor is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése