Manka :)

Orbán Szilvi | november 09, 2012
Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy játék Via oldalán, ahol egy édes, tündéri babát, név szerint Mankát lehetett nyerni. Akkor találkoztam vele először, pedig akkor már a harmadik születésnapját ünnepelte. Nem volt mese, egyből beleszerettem.

A textilbabákat Vattacukorhajú lány, alias Horváth Mónika készíti, saját tervei és rajzai alapján. Mind-mind egyedi, nincs közöttük két egyforma.

Egy gyerekkori babámat juttatja eszembe, amit édesanyám készített nekem az egyik születésnapomra. Ő is hasonlóan néz ki, igaz egy kicsit már leharcolt állapotban van :) De mintha ő éledt volna újra a Mankák személyében ♥

Ezeket a tündéri csöppségeket meg is vásárolhatjátok a Meskán, ahol talákozhattok az "angol kisasszonyokkal", a "szivárványmankákkal", "Igorral és Borisszal", "piszamás alvó mankákkal", "Fridával".

Egyszer talán nekem is lesz ilyenem, vagy ha nekem nem, a gyerekemnek biztosan :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése