Soup(kul)túra # 1 - Burgonya leves

Orbán Szilvi | november 10, 2012
Ahogy ígértem, november 10-től minden héten héten megörvendeztetem magunkat (na meg persze benneteket ♥) 3 levessel. A sort az egyik kedvencemmel, a burgonya levessel kezdem, mert még csak ehhez volt itthon hozzávaló. Vagyis teljesen ehhez sem, ugyanis csak későn vettem észre, hogy nincs itthon tejföl, így ahelyett tejet tettem bele. Lehet, hogy sokan felhúzták most a szemöldöküket, de higgyétek el, így is nagyon finom lett :)
Ja ez egyébként egy nagyon alap, mezei krumpli leves lett, a fele hozzávaló nincs benne, mint ami a receptben van :) Bevásárlás később. :)

Az eredeti receptet itt találhatjátok.

S íme, ahogy én készítettem: mivel Ő nem szereti a hagymát, így csak a krumplit dinszteltem meg egy kicsit az olajon. A hagyma és a répa elmaradt. Ezután felöntöttem vízzel, 3 leveskockát dobtam bele, egy fél fakanálnyi őrölt pirospaprikát adtam még hozzá. Mikor a krumpli már puha volt, 1 evőkanál lisztet elkevertem 3 ek tejjel, szép csomómentesre, s tettem hozzá még egy kis főzőlevet is. Ezután a leveshez öntöttem és egyet forraltam rajta.

Ennyi, meg egy Bambi. :) Attól függetlenül, hogy ilyen szerény hozzávalókból készült, fini lett. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése