Soup(kul)túra #2 - Paradicsomleves

Orbán Szilvi | november 16, 2012
Annak idején ez volt az egyik nagy kedvencem, amit a menzán felszolgáltak. Valahogy ez mindig olyan finom volt :) nem úgy, mint más, pl. a kelkáposzta főzelék, tökfőzelék és társaik.
Ezt is lehet sokféleképpen elkészíteni, de én egy tök egyszerű receptet hoztam.

Hozzávalók
2x 500g-os paradicsompüré (az Aldiban szoktam venni)
1,5 liter víz
1 leveskocka
ízlés szerint cukor
az elmaradhatatlan betűtészta :))

A vizet felteszem forrni, majd feloldom benne a leveskockát. Amikor elkészült az alaplé, hozzáöntöm a két doboz paradicsompürét és felforralom. Ízlés szerint cukrozom. Van, aki külön főzi meg a tésztát, én a paradicsomlevessel együtt szoktam, nem igaz, hogy nem fő meg rendesen, nekem eddig mindig megfőtt :)

Szerintem ez is egy tök egyszerű és finom recept :)

Jó étvágyat!

(Igen, a tálkára tényleg "Mosolygj rám!" van írva :D Mit várjunk egy Made in China tucat terméktől? :D De én így szeretem :) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése