TOP 5 blog, amiket olvasok

Orbán Szilvi | november 12, 2012
Gondoltam egyet (kettőt), és elhatároztam, hogy bemutatom Nektek ez én legeslegeslegkedvencebb blogjaimat, amiket minden nap elolvasok. Hátha Ti is kedvet kaptok hozzájuk, bár egy-kettő nagyon is ismerős lehet ;))

Tökmag sztori

Ezt a blogot egy egyedül álló fiatal anyuka írja, aki egyedül neveli most 4 hónapos kisfiát, Leventét.
Ő így ír magáról:
"Fiatal vagyok és anyuka. Próbálok helytállni ebben a világban, a konyhában, a háztartásban, a gyermeknevelésben. A legjobbat akarom kihozni magamból, hogy mindent megadjak a kisfiamnak. Az egyedülállóság nehéz. Apa nélkül nehéz. De semmi sincs hiába, ha van egy angyal, akiért érdemes élni."
Indulása óta követem, hiszen nem más Ő, mint a kishúgom :) (cseppet sem vagyok elfogult). Nagyon szeretem olvasni, nem csak a gyerekvállalás és nevelés küzdelmeiről ír, hanem hasznos tanácsokkal, információkkal örvendezteti meg olvasóit. Ha meg szeretnétek nézni a blogot, itt megtehetitek.


Urban:eve

Egészen biztos vagyok benne, hogy ezt a blogot nem kell senkinek sem bemutatni, hiszen írójának köszönhetem, hogy ide eljutottatok és olvastok (no meg Like-oltok). Ha ő nem lenne, valószínűleg a blogom sem lenne, ő inspirált. Ő volt az, aki lefordította és átalakította, a magyar nőkre és szokásaikra igazította a Fly Lady programot. Nem elhanyagolható az a tény sem, hogy ő volt a 2011-es Golden Blog közönségszavazás kategóriagyőztese az Életmód kategóriában :)
Ő így ír magáról:
"A közhiedelemmel ellentétben nem Urbán Évának hívnak. :) Farkas Lívia (Via) vagyok, 27 éves, Budapest belvárosában élek a férjemmel (Ádám), és 8 évig életünk szerves része volt a törpenyuszink (Áfonya). Szombathelyen születtem és ott is érettségiztem, utána pedig az ELTE bölcsészkarán végeztem angol szakon. Életfilozófiám része a mindennapokhoz való földközeli, praktikus hozzáállás megőrzése, az erőszakmentesség és a harmonikus életre való törekvés. Mindennek a jó oldalát keresem, optimista vagyok, és nagyra értékelem az apró örömöket. Szeretem a jó filmeket, jó sorozatokat, a jó könyveket, a táncolható zenéket, szabadidőmben szívesen sütök-főzök (már több, mint 4 éve lakto-ovo vegetariánusok vagyunk), pakolászok és teszek-veszek a lakásban, imádok barátokat vendégül látni, szeretek jógázni, nagyokat sétálni és jó ötletekre vadászni."
Via minden kérdésre szívesen válaszol, bármivel is legyen az kapcsolatos :) Az ő blogját itt érheted el.


Kifli és Levendula

Szerintem ez a blog is nagyon ismerős sokaknak :) Innen nagyon sokszor inspirálódtam már a kreativitás terén, sok ötletet megvalósítottam. A blog írója egy két gyermekes anyuka, aki kikapcsolódás gyanánt elképesztő dolgokat varázsol bármiből, ami a keze ügyébe akad :) Gyakorlatilag őt is az indulása óta követem, s hihetetlen, hogy mennyi rajongóra tett szert azóta.
Az ő blogja itt elérhető.


Kincsesfüzet

Erre a blogra Via oldalán találtam rá az egyik bejegyzés hozzászólói között :) A blog írója, Timi, aki így ír magáról:
"Sok időt töltök azzal, hogy keresem a módját: hogyan lehetnék teljesebb, boldogabb, sikeresebb, hogyan fejezhetném ki magamat és a bennem rejlő kreativitást. Ennek kutatásáról szól ez a blog, amellyel reményeim szerint másoknak is segíthetek, hogy közelebb jussanak a teljességhez, a boldogsághoz, a sikerhez, és felfedezzék kreativitásukat."
Nála inkább lelkileg szoktam inspirálódni, ha egy kicsit magam alatt lennék :) Ha kíváncsiak vagytok, miről szokott még írni, kattintsatok ide.


Ana's Wardrobe

Ne tévesszen meg senkit a cím, egy magyar hölgyemény magyar blogjáról van szó :) Ő inkább öltözet, kiegészítők, smink terén szokott inspirálni, remek ötletei vannak, hogy hogyan kell a rucikat kombinálni, hogy ne egy vásári majomnak nézzenek :) Ami legjobb, hogy többnyire nem a legdrágább boltokból szerzi a ruháit, hanem turikból, s ezt nem is szégyelli, sőt mindenkit buzdít rá. Én is mellette vagyok, mert ott lehet aztán igazán egyedi ruhákat, táskákat, cipőket találni. :) Minden nap megmutatja az aznapi outfitjét (hogy modern legyek már egy kicsit :P) A boltjában lehet vásárolni is, sok szép ruhához legyet nagyon jó áron hozzájutni ;) Bár én egy mérettel nagyobb ruhákat hordok, mint ő, de lehet hogy egyszer vásárolok tőle, ha lefogyok :))))
Magáról így ír:
"Anna vagyok, és imádom a ruhákat, és nagyon szeretek velük foglalkozni. Az üzletekből áradó új ruha illatától és a turkálók kavalkádjától egyszerűen jó kedvem lesz. 36 éves vagyok, 164 cm magas és 40-42-es a méretem. Tehát nem vagyok fiatal, magas és sovány. Hogy akkor miért én pózolok a fotókon? Mert ilyen vagyok! Pontosabban ilyenek vagyunk. Azt szeretném megmutatni, hogy fantáziadúsan öltözködni, és a ruhákról csevegni nem csak a modellek kiváltsága, hanem mindenkié. Az enyém, és a tiéd!
A fotókat a férjem készíti rólam. Nem igazán szerettem régebben, ha fotóznak, de az ő fotóin más vagyok. Talán ezeken a képeken olyan vagyok, amilyennek ő lát engem? :)"
A blogot itt tekintheted meg.



Ez a bejegyzés nem minősül reklámnak, egyik bloggerina sem kért meg, hogy mutassam be őket. 
Remélem, hogy Nektek is annyira tetszeni fognak, mint nekem ;) 

Jó olvasgatást mindenkinek! 

8 megjegyzés:

  1. Ó, köszönöm szépen az ajánlást, nagyon megörvendeztettél! Üdv: Timi

    VálaszTörlés
  2. Én köszönöm, hogy olvashatlak :)

    VálaszTörlés
  3. Nahát! Az öt kedvenced közül 3 stimmel az én bloglistámmal is. Ez valamit jelenthet. Mondjuk azt, hogy hasonló a gondolkodásunk, az érzelmi világunk, az életről, a környezetünkről, magunkról alkotott elképzelésünk.
    Még most vagyok először az oldaladon, ez a második bejegyzés, amit olvasok..., folytatom.
    Örülök, hogy megismerhetlek a blogodon keresztül!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát akkor Heva, Isten hozott :) Jó olvasgatást, szerintem a blogon keresztül megismersz majd, mert csak olyan témákkal foglalkozok, amik érdekelnek, jó, persze néha becsúszik egy-két dolog, amiről úgy gondolom, hogy mindenképp írnom kell róla :) Én is olvasom a tiédet, nagyon szépek, amiket csinálsz :)

      Törlés
  4. Tök jó, hogy linkelted a mai bejegyzésben, mert így kiderült, hogy 5-ből 4-et én is olvasok *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) akkor nagyjából közös az érdeklődésünk :)

      Törlés