Szívnyomda papírgurigából - Elkészítve

Orbán Szilvi | február 06, 2013
A Pinteresten láttam ezt az ötletet, de az istennek se találom a képet (mert ugye minek elmenteni). Olyan jó ötletnek tűnt, hogy azonnal el is készítettem, gyakorlatilag 1 perc vagy még annyi sem kell hozzá :) Mióta a Kifli és levendulát olvasom, rendszeresen van a szekrényben eltéve papírguriga, de szigorúan csak egy cipős doboznyi, hogy azért ne halmozzunk már fel ennyi mindent :))

A képek beszélnek helyettem is, nagyon egyszerű elkészíteni, Valentin napra ez tökéletes ötlet szerintem :) Festéknek piros akrilfestéket használtam, de akár temperával is tökéletes lehet az eredmény (én utoljára még általánosban használtam temperát :D)






Nem kötelező papírtányért teletapicskolni, egy egyszerű csomagolópapírt is fel lehet dobni vele, amibe becsomagolhatjuk a párunknak szánt Valentin napi ajándékunkat :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése