Tornázzunk! #5

Orbán Szilvi | február 06, 2013
A hétfői edzés elmaradt, ugyanis annyit pepecseltem a menü táblával (hogy milyen lett, itt megnézheted), hogy egyszerűen már nem maradt energiám meg lelki erőm ahhoz sem, hogy felemeljem a karom. :( Viszont tegnap bepótoltam, s egy jót bokszoltam Tiffany-val :) S ahogy prezentáltam az egyik mozdulatot Ő-nek, sikerült behúznom egyet neki, persze nem nagyot, és szerencsére monoklija sem lett :) Hogy számolt volna el a munkahelyén, ha kérdik mi történt? Megverte az asszony :D Na viccet félretéve, ma egy kis izomlázzal a vállamban, karomban, derekamban kezdek neki a mai napnak, de úgy a jó, ha rádolgozunk, nem? :)

Ma ismét Jillian-t hoztam, jön a szokásos bemelegítés (amit már kívülről fújok és a levegővétel is egyre jobban megy):


Majd a Circuit 3 (Te jó ég, már itt tartunk? Lassan a fele meg van :))


Jó munkát a mai napra, szép napot mindenkinek! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése