Tornázzunk! #7

Orbán Szilvi | február 13, 2013
A 3. hét közepénél tartok, eredmény még csak annyi, hogy már nem fulladok ki annyira a bemelegítés alatt :) De nem is vártam csodát, tisztában vagyok vele, hogy még sok van hátra, hogy látszódjon is az eredmény :) De amúgy is az elején csak szoktatni akartam a testem, hogy nincs lustálkodás, mozgás (is) van! Ez szerencsére sikerül is, s az, hogy így váltogatom az edzőket, nem is olyan unalmas :)

Mivel hétfőn Tiffany volt, ezért ma Jillian jön és mozgat át engem / bennünket (már ha van valaki, aki csinálja).

Bemelegítés

Circuit 4


Ennyi - meg egy Bambi - mára. A mai mozgáshoz nekem még a délelőtt hozzácsapódott a szokásos kutyasétáltatás, lábszárközépig érő hóban... ez is egy jó kis testmozgás volt :))

Szép napot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése