Tornázzunk! #9

Orbán Szilvi | február 20, 2013
Annak ellenére, hogy bujkál bennem valami kórság, azért megpróbálok valamit alkotni az edzés terén, de valahogy úgy sejtem, nem Jillian kellene nekem most :) Mindegy, mára őt hoztam, tudjátok, ne boruljon fel a rendszer :))

Lehet, hogy már a bemelegítésnél kidőlök, de próba cseresznye.


Circuit 5 (már csak kettő van ezen kívül ;))


Szerintem utána (ha még élek...) főzök teát, de az is lehet, hogy előtte felteszem a vizet, s mire végzek, már iható is lesz. Veszek be C-vitamint, és irány az ágyikó. Nem hiányzik most nekem egy megfázás (szerencsére az influenza elkerült eddig bennünket (kopp-kopp), s remélem ezután sem jön a házunk tájára), pedig most tuti én jövök, Ő már túl van rajta.

További szép napot nektek, már hét közepe van, nemsoká itt a hétvége ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése