Tornázzunk! #13

Orbán Szilvi | március 01, 2013
Elérkeztem/elérkeztünk az utolsó részhez Jillian Michaels 'No more trouble zones' edzésprogramjában - amit mellesleg a gyakorlottak és edzette(bb)ek egyszerre nyomják le, nekem ezt muszáj volt lebontani külön részekre, így sem megy mindegyik teljesen- utolsó, hetedik részéhez. Ez egyben az utolsó Jillian-es bejegyzésem is, innen már csak Tiffany-t hozok, valamint ahogy azt az előző tornázós bejegyzésben mondottam volt, ha Tiffany-nak is vége, már nem lesz 'Tornázzunk!" bejegyzés, csak, ha látok, hallok, kipróbálok valami újat, amit érdemes veletek megosztanom. Illetve, ha sikerélményről fogok tudni beszámolni :)

Bemelegítés (mert muszáj)


Circuit 7 (az utolsó) :))


Még nincs este, lehet nyugodtan tornázni, én délelőtt letudtam :)) Utána még kitakarítottam a tegnap megkezdett előszobát is, most már csillog-villog és tisztaság "szag" van. :) Jövőhéten a nappali jön. Eredetileg a konyhát szerettem volna megcsinálni (nekem az a mumus mindig), de mivel most már jó lenne lebontani a karácsonyfát (március elején már időszerű), így akkor két legyet ütök egy csapásra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése