Pinterest Péntek #9 - Erkélyek

Orbán Szilvi | április 12, 2013
Májusban lesz 4 éve, hogy összeköltöztünk Ő-vel, 4 éve annak, hogy a család mellett otthon hagytam a kertet is, ahova bármikor kiülhettem, ha akartam. Nyáron mindig kinn ettünk, sokszor sütöttünk szalonnát is :) S még gyerekkoromban voltak olyan éjszakák is, amiket sátorban töltöttünk :) Emlékszem egyszer vihar volt, dörgött, villámlott, de mi akkor is kinn aludtunk, de titokban mindig attól féltem, hogy belecsap a villám a sátorba :) Félelmetes volt, de ugyanakkor izgalmas is :)

Mióta felköltöztem, le kellett mondanom arról, hogy bármikor kiülhessek a friss levegőre - igaz most is megtehetem, de ahhoz le kell mennem a parkba vagy ide a ház elé -, itt ugyanis még erkély sincs, amit nagyon hiányolok. Még ha nem is lenne nagy, de akkor is a nyári estéket kinn lehetne ott tölteni, s mivel a 4. emeleten lakunk, remek kilátásunk lenne a csillagos égre :)
Amin viszont meglepődtem, hogy nagyon sokan beépítik az erkélyt. Ha nekünk lenne, biztos nem tenném meg. Télen jól jöhet hűtőként (ha nagyon hideg van, fagyasztóként is :) Tárolni is lehet kinn dolgokat, amik nem benn foglalják el az értékes helyeket.

Ahogy nézegettem a Pinterestet, hogy valami ihletet nyerjek, ráakadtam pár képre, amiken erkélyek vannak, s nagyon megtetszettek. Gondoltam, miért ne, lehetne ez a mai téma :)


Nekem nagyon tetszik mindegyik megoldás, vannak, amik könnyen kivitelezhetőek, de vannak olyanok is, amik már egy kicsit több munkát és pénzt igényelnek, de az eredmény magáért beszél :)

Nektek melyik tetszik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése