Szolgálati közlemény

Orbán Szilvi | június 21, 2013

Úgy gondoltam, hogy kicsit közvetlenebb kapcsolatot alakíthatok ki veletek, ha létrehozok egy Postaláda oldalt, ahol kérdéseket tehettek fel, sőt témajavaslatokat is szívesen fogadok :) Azt vettem észre a kérdőívet elnézve, hogy "láthatatlanul" és névtelenül jobban megnyíltok, bátrabban elmondjátok a véleményeteket, nem tetszéseteket. Bár már lezárult a kérdőívezés, de továbbra is számítok az őszinte véleményetekre, a javaslatokra, ötletekre :)
Valamint ismét összeszedtem, hogy milyen platformokon vagyok jelen, ha esetleg kíváncsiak vagytok arra, hogy engem mik inspirálnak, mik érdekelnek.
Azt ugye tudjátok, hogy júliusban megszűnik a Google reader? Ha továbbra sem szeretnétek lemaradni a legújabb bejegyzésekről, a Bloglovin'-on keresztül továbbra is követhető vagyok (ugyanitt a régebbi bejegyzéseket is visszaolvashatjátok, s nem kell itt az Archívumban keresgélni).

Az alábbi platformokon találhattok meg, csak rákattintotok és már ott is vagytok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése