20 napos lomtalanítási kihívás 10. nap - Íróasztal / dolgozósarok

Orbán Szilvi | augusztus 30, 2013
Nah, kérem szépen féltávnál tartunk, már 10 napon, 10 helyiségen, 10 dolgon túl vagyunk :) Én legalábbis ;)
Ma az íróasztalt kellett rendbe tenni, illetve, akinek egy egész sarok áll rendelkezésre, annak azt kellett lomtalanítania. Én egy kicsit rendszereztem is, mert ami benne volt, az minden volt, csak rend és rendszer nem. Minden csak bedobálva, begyűrve, semminek nem volt meg a helye. Ennek vetettem véget és néhány jégkrémes doboz (ezen a nyáron termelődött belőle rendesen szerencsére) segítségével egy kis rendszert vittem a fiókba.
Az asztalon maradt minden a régiben, azt nem tartottam kupisnak, itt mindig rend van (valamennyire), hiszen szem előtt van. Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy nem is szoktuk használni az asztalt, mind a ketten az ebédlőasztalon gépezünk/írunk/tanulunk, stb. Vagy a lakás másik pontjában, ágyon, kanapén, stb. De azért a fiókra ráfért a rendrakás.

Mint azt a FB-n írtam, Via már írt ezzel kapcsolatban egy jó cikket, egyáltalán nem baj, ha úgy csináltátok, ahogy ő írta, a lényeg és az eredmény ugyanaz: egy tiszta, rendezett és átlátható íróasztal és fiók. :)

Mivel nekem csak egy kis fiókom volt, így én fogtam és kiborítottam a tartalmát, s úgy fogtam neki a válogatásnak. :) Elég hamar végeztem vele, pedig azt hittem, hogy elbíbelődök vele egy darabig.





Ennyire tellett a mai napra, valamennyivel jobb lett, mint volt :)

Nektek hogy ment?

2 megjegyzés:

  1. Szóval nálad van a Kiloccsant víz!!! Akkor kereshettem baszki! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nálam van :D mikor utoljára otthon voltunk, akkor kértem tőled kölcsön elolvasni :) de jó, hogy mondod, ideje lenne elővennem és elolvasni :D

      Törlés