tumblr

Orbán Szilvi | augusztus 11, 2013
Még korábban én is szerettem volna egy olyan részletes használati utasítást írni a tumblr (ejtsd: tamblr) használatáról, de Via (mint általában teszi :)) megint megelőzött, így ha kíváncsiak vagytok, hogy mi is ez (bár szerintem már nagyon sokan ismeritek), olvassátok el a róla írt cikkét, hasznos írás, én valószínűleg nem tudtam volna ilyen jól megfogalmazni. :)

Már lassan egy éve fenn vagyok, s azóta már több, mint 500 képet osztottam meg, s már 25 (fogalmam sincs, hogy akadtak rám) követőm is van :)) Jómagam már 39 blogot követek ott, de ahogy ismerem magam, ez még bővülni fog :) 
Néha csak pihenésképp megyek fel nézelődni, a sok gyönyörű kép pihentet, de nagyon sokszor fordul elő velem, hogy a blogger agyammal megyek fel és olyankor csak olyan képeket mentek el, amikről úgy gondolom, hogy fel tudom valamire használni a blogon. Nagyon addiktív, az ember észre sem veszi és már eltelt 1 vagy 2 óra az életéből. :) 

Ha inspirálódni vagy egyszerűen csak szép és érdekes képeket szeretnétek nézegetni, akkor ott a helyetek :) 
Ha pedig blogolni szeretnétek, de nem felel meg sem a blogger, sem a wordpress, sem pedig más blog szolgáltató, nyugodtan blogolhattok ott is, pofonegyszerű létrehozni ott egy blogot, ott is vannak témák, s ha kicsit értesz a kódokhoz, személyre is szabhatod. Megoszthatsz zenéket, képeket, videókat, idézeteket, de akár a saját gondolataidat is. Mellette pedig indíthatsz egy mellékblogot is, amit csak te látsz, ha esetleg privát szférára vágysz. :) Csak rajtad áll, mit kezdesz vele, a lehetőség ott van előtted. :)

Ha van kedved, kövess be a tumblr-ön, inspirálódjunk együtt, nyugodtan írhatsz oda is, van, hogy ott sűrűbben fenn vagyok, mint itt :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése