Gyakorlat kereső otthoni edzésekhez

Orbán Szilvi | szeptember 10, 2013
Már nagyon régen nem volt mozgással kapcsolatos bejegyzés, ami egyben azt is mutatja (sajnos), hogy a kezdeti lelkesedés is alábbhagyott. Ugye emlékeztek még a januári Tornázzunk! c. sorozatra a blogon? Akkor azt lelkiismeretesen végigtornáztam, hol Jillian-re, hol pedig Tiffany-ra. De mire véget ért, mármint végigértem a videókon, abba is maradt a dolog, már nem kezdtem elölről. Szánom-bánom, de ez van. Aztán áprilisban megint gond volt az epémmel (de ezt már tudjátok), s ismét diétázni kellett (illetve még most is kell), s ennek hatására leszaladt rólam 8 kg. Most a futásra vagyok rákattanva, már beszereztem a sportmelltartómat, már csak egy cipőre van szükségem és mehetek is róni a köröket a Barátság parkban :)

Aki szeret és szokott is otthon tornázni, vagy szeretné elkezdeni, azoknak tudom javasolni Jillian és Tiffany videóit - ezeket megosztottam a blogon is -, az itt megtalálja az összes bejegyzést ezzel kapcsolatban.

Mi van akkor, ha már eldöntöttük, hogy szeretnénk edzeni, s az is megvan, hogy melyik testrészünket szeretnénk megdolgoztatni, de nem tudjuk, hogy milyen gyakorlatokkal érhetjük el a megfelelő végeredményt? Találtam egy szuper weboldalt, ahol kiválaszthatjuk, hogy melyik testrészünkre szeretnénk gyakorlatokat találni, s szépen kilistázza őket, sőt még képekkel is illusztrálja. Annyi szépséghibája van az oldalnak, hogy full angol, de még én, aki már nagyon sokat felejtettem is megértem, hogy miről van szó, de ha valami nem világos, segítségül lehet hívni a Google fordítót is :) 


A lenyíló menüből kiválaszthatjuk azt a testrészt, amire gyakorlatokat szeretnénk találni, de ha a lányon található fehér pöttyökre kattintasz, akkor is odajutsz :) 

1. Váll
2. Mellizom 
3. Has 
4.Kar
5. Comb 
6. Vádli 
7. Meg is fordíthatjuk, hogy a hátsó részeket is megnézhessük


1. Felkar
2. Hát
3. Kar
4. Fenék
5. Comb
6. Vádli
 
Miután kiválasztottuk a testrészt, tovább haladva kiválaszthatjuk azt is, hogy a testrészünk mely részét szeretnénk formálni. Mivel az én hasamnak jót tenne egy kis edzés, így én azt választottam ki, de mindenki válassza a magának megfelelő részt :) 


Elsőként az egész hasra opciót választottam ki, de választhatjuk a has középső részét, valamint a has oldalsó részét (az okosak mondják meg, hogy ezt a rész hogy hívják), illetve az alhast. 


Ezután szépen kilistázta nekünk az oda illő gyakorlatokat, a 'Read more' feliratra kattintva pedig le is írja az adott gyakorlat mikéntjét. 


Nekünk nincs is más dolgunk, mint az adott gyakorlatot végrehajtani olyan tempóban és mennyiségben, ami nekünk a legmegfelelőbb. 

Nem árt, ha konzultálunk egy szakemberrel mielőtt nekikezdenénk a dolognak, nehogy sérülés legyen belőle! És mindent csak mértékkel, ne erőltessük meg magunkat, hiszen azzal többet ártunk, mint használunk, eleinte mindig keveset és fokozatosan emeljük a mennyiséget és az intenzitást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése