Kedvenc Youtube gurum - Eszti alias EhsstySmink

Orbán Szilvi | szeptember 25, 2013
A Youtube nem tartozik azon oldalak közé, amiket rendszeresen szoktam nézegetni, de nem olyan régen
unatkoztam és videókat nézegettem, csak úgy, nem kerestem konkrétan semmit sem. Szokása a Youtube-nak, hogy ajánl videókat, néha olyanaokat, amik szerinte illenek az érdeklődési körömbe (a FB-nak is megvan eme tulajdonsága, észrevettétek, hogy mindig olyan reklámok, hirdetések jelennek meg az oldalsávban, amik az ízlésünkhöz, érdeklődési körünkhöz passzolhatnak). Szóval, egyszer feltűnt Esztinek is az egyik videója, amit azóta sem felejtettem el és többször megnézem, annyira vicces :))

Nagyon megtetszett a stílusa, a magával ragadó egyénisége, hogy mennyire közvetlen, vidám csajszi. Néztem már pár csatornát, köztük egészen kis fiatal lányokét, akik annak ellenére sminkelik magukat, hogy nekik még erre egyáltalán nem lenne szükségük és valahogy tőlük nem is veszem annyira komolyan a dolgot, nekem nem tűnik hitelesnek, de ez az én egyéni véleményem, másoknak biztos tetszik. A maguk módján aranyosak persze, s érdekes módon rengeteg férfi feliratkozójuk van, vajon ők sminkelni tanulnak? Hmm...Na mindegy, nem akartam megsérteni senkit sem, de az ilyen kislányokból lesznek a 40 évesnek tűnő huszonévesek....
Visszatérve Esztire, nagyon jók a videói, s ha egyszer elszánom (illetve bele is vetem) magam a sminkelésre, az ő videóit fogom segítségül hívni, nagyon alaposan és részlesen elmagyaráz és megmutat mindent.
Annak idején olvastam Via Sminkedd sorozatát is, hiába írja le részletesen, szájbarágósan, de egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy azt hogyan is kell, nekem muszáj látni a folyamatot :)
Valószínűleg azért kedveltem meg annyira Esztit, mert nagyon sokmindenben megegyezik a véleményünk (ez főleg a TAG videóiból derül ki), nagyon sokmindent ugyanúgy látunk. S nem tudom, miért, de egyből tudtam, hogy Pápán lakik :)) Pedig életemben talán kétszer voltam ott, de annyira jellegzetesek az ottani házak, hogy egyből tudtam, hogy ott lakik :)

Az összes videóját elmentettem, s nincs olyan nap, hogy ne nézném meg valamelyiket, volt olyan nap az elején, hogy vagy 10-et megnéztem egymás után.


Ha valaki nem ismerné, leírom a két Youtube csatornáját, valamint a Facebook-on is fenn van :)

Ehhsty vlog: itt általában TAG videók vannak, nagyon viccesek, nagyon szeretem őket :)
http://www.youtube.com/channel/UCk-Jv0EyRUxWMCA6hRrrdXA

EhhstySmink: többféle smink elkészítése van fenn, de ugyanúgy megtalálhatóak itt a szépségápolási rutinjai is (hajmosás, alapozás, szemöldökszedés), de nagyon jó sminkes DIY ötleteket is ad. http://www.youtube.com/channel/UCx4UjVnEzcKYrEB_XUOYDXw

Facebook oldala
https://www.facebook.com/pages/Ehssty-Smink/407456909345098?fref=ts

Egyébként nagyon érdekes a dolog, mert nem szoktam ennyire rajongani senkiért sem, nem vagyok egy elvetemült sikoltozós, ereklyéket vadul gyűjtögetős típus, egyedül ő váltotta ki belőlem eddig a rajongás cseppnyi szikráját :)

Nektek vannak kedvenc guruitok, akinek szívesen nézitek a videóit? Ismeritek Esztit? Szeretitek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése