Kérdés: Legyen szülinapi nyereményjáték?

Orbán Szilvi | szeptember 12, 2013

Az helyzet, hogy október 4-én (kevesebb, mint egy hónap múlva, juppi) egy fontos mérföldkőhöz érkezik a blog. Tavaly, egy borongós októberi estén, hirtelen ötlettől vezérelve beléptem a bloggerinák népes táborába, s valami különös oknál fogva ez a szenvedély még a mai napig tart és nagyon remélem, hogy is így marad :)
Ezalatt az egy év alatt sokat változott a blog, s változtam én is. Többek közt türelmesebb lettem, mert eleinte kicsit bosszantott, hogy senki nem szól hozzá semmihez, féltem, hogy a kutya nem olvas, minek pötyögök én itt. De aztán szépen lassan beindult a dolog, ahogy többet írtam, az olvasók is megszaporodtak (igaz hozzászólásokban még van mit fejlődnötök, áááá neeeem, csak viccelteeeem ♥), a rendszeres olvasók is egyre többen lettek, immáron 36-an vannak, ezúton is Helló mindenki! :) A Facebook-on is egyre többen leszünk, ma már 183 emberke követi a blogot, ott is Üdv mindenkinek! :)

Na, de eme jeles esemény alkalmából kérdezlek meg most benneteket, Kedves Olvasóim, hogy szeretnétek-e nyereményjátékot ezzel kapcsolatban? Ezzel nem az lenne a szándékom, hogy minél több olvasóra, látogatóra tegyek szert, vagy hogy megnőjön a látogatottság. Pusztán szeretném, ha osztoznátok az örömömben, s egy szerencsés pedig ajándékot is nyerhetne, mert miért ne adhatna az ünnepelt ajándékot? Ti minden hozzászólással, Like-kal megosztással örömet és boldogságot adtok nekem, itt az ideje, hogy én is viszonozzam valamivel. Hogy mivel, rátok bízom, számba vettem pár lehetőséget, s amelyik a legtöbb szavazatot kapja, az lesz a megnyerhető ajándék :) Na, mit szóltok hozzá? Jó lesz így?

A lehetőségek pedig a blog profiljához igazodva:

1. egy mintacsomag természetes tisztítószerekből (mosószóda, bórax, citromsav, szódabikarbóna)
2.papír-írószer csomag (notesz, toll, jegyzettömb)
3. kreatív barkácscsomag 
4. gasztroajándék

Ezek lennének a kategóriák, de elképzelhető, hogy a csomagok tartalma változna, csak példaként írtam néhányat :) Mindenképpen mutatnék róla képet majd, lesz jelentkezési űrlap is, meg minden :)

Na, van kedvetek játszani majd? A választás rajtatok áll, kommentben írjátok meg, mit szeretnétek nyerni, amelyikre a legtöbben voksoltok, az kerül kisorsolásra októberben. A szavazásra 1 hetetek van! (tehát jövőhét pénteken lezárom a szavazást, mint Stohl András a Való világban... :D )

További szép napot mindenkinek!

Üdv,
Szilvi

18 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Szia Tökmag anyu! Köszi, hogy szavaztál, fel is írtam :) Ugye a játékban is részt veszel majd? ;)

      Törlés
  2. Részemről gasztroajándék :)
    (zsazsa9 / Horváth Zsanett voltam, csak nem vagyok itt regelve :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Zsanett :) Köszönöm, már húztam is a strigulát a gasztroajándék mellé :) Bízom benne, hogy majd a játékban is részt veszel ;)

      Törlés
  3. Én eredetileg a noszteszes csomagra szavaztam, de most elbizonytalanodtam. A gasztroajándék mindig jó. Főleg, mert arra én magamtól ritkábban szánok időt, hogy valami szupert kiválasszak, míg noteszkutatásba hajlandó vagyok bármikor belemenni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Mike! Szóval akkor gasztroajándék? :)

      Törlés
    2. Elhiszem, hogy nehéz a választás, ha én is játszhatnék, mindet elfogadnám :)) Akkor behúztam egy strigulát a gasztroajándékhoz :)

      Törlés
  4. én a notesz-toll csomagra szavazok:) Újságíróként ez mindig jól jön:) Köszi a játékot!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Detti! Úgy látom, hogy a kettő közül fog kikerülni a nyertes :) még egy strigula a papír-írószer csomagra :))
      Én köszönöm, hogy vagytok nekem! ♥

      Törlés
  5. 2.-re szavazok ;-) Kata

    VálaszTörlés
  6. Szerintem játszani mindenki szeret. Bár bevallom nekem is jobban tetszik a nyereményjáték helyett a "megajándékozom egy olvasómat" jellegű megmozdulás :) egyébként én a 3. szavazok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Zóra! Sejtettem, hogy a kreatív mellett teszed le a voksodat, kézműves lévén :) Szerintem is jobban hangzik az ajándékozás, de mégis a nyereményjátékra kapja fel mindenki a fejét, nem tudom, hogy miért :D

      Törlés
  7. (Mindenek előtt szurkolok, hogy menjen a kommentelés... Már kapom a pozitív energiákat a blogról, úgyhogy dzzz, dzzz, hátha! ;))
    Mindenképp legyen nyereményjáték! Szeretem a nyereményjátékokat. :)
    Én a tisztítószer csomagra szavazok, annak biztos, hogy lenne helye. Félő, hogy a barkács vagy a papír csomagot nem használnám ki. A gasztro még csábító, de most, hogy újra beindítottam a zónázást, na meg hogy ifjú feleség lettem, a tisztítószerek vonzanak leginkább.

    VálaszTörlés
  8. Éééés, félsiker! :) \o/ Lefagyott közben, de engedte a kivágás-beillesztést, így nem maradtál komment nélkül. Juhú! Maradjon így!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Timi! Örülök, hogy sikerült végre hozzászólni :) Nem tudom, hogy mi lehet a baj :(
      Már ment is egy vonalka a tisztítószerekhez :)

      Törlés