Szülinapi nyereményjáték! :)

Orbán Szilvi | szeptember 23, 2013
Pénteken lezárult a szavazás az ajándékkal kapcsolatban, ma pedig kezdetét veszi a nyereményjáték.
Őszintén szólva én már nagyon be vagyok zsongva, pedig nem is én kapok ajándékot :) Nagyon izgatott vagyok, hogy az ajándék mennyi embert hoz lázba, mennyien fogtok majd játszani, ha csak 5-en, nekem már az is boldogság :)

A többség a papír-írószer ajándékcsomagot választotta, én pedig a hétvégén be is szereztem őket, szívem szerint mindet megtartanám, de nem tehetem :))
A csomag tartalma

1. Egy ún. Titok könyv a Dolce Blocco-tól egy hozzá illő tollal (feketén fog). Ez gyakorlatilag egy notesz, 128 jegyzet oldalból, 8 sima jegyzet oldalból, továbbá 36 "secret" oldalból áll, amiből megtudhatod, hogy:
- mi az igaz boldogság és szeretet 10 titka
- mi a siker titka
- mi a sikeres fogyás titka.
Szerintem pontosan ezek azok a dolgok, amik minket, Nőket foglalkoztatnak, s ebben a jegyzet füzetben választ is kapunk rájuk. A jegyzetfüzetben naptár is található még a 2014-es évre is.
A jegyzetfüzetet akár edzés illetve étkezési naplónak is használhatod, a füzetben minta is van ezzel kapcsolatban.
2. Egy mágneses jegyzettömb hozzá illő tollal, amit a hűtőre is feltehetsz, így egyből felírhatod, ha valami kifogyott.
3. Egy retro toll, még emlékszem arra, hogy nekünk is volt ilyen otthon :)
4. Muffinos matrica szalag, a muffinokat bárhova felragaszthatod, hogy egy kis vidámságot csempéssz a hétköznapokba :) 

Mit kell tenned, hogy játszhass?

Nem bonyolítottam túl, egyedül ezt az űrlapot kell hiánytalanul és helyesen kitöltened. Nem nagy feladat ugye? :)

 

A játék vége: 2013. október 4-e, éjfél. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése