Szülinapi nyereményjáték - Eredményhirdetés

Orbán Szilvi | október 07, 2013
 

 Ahogy azt szombaton megígértem, ma kihirdetem, hogy ki az a szerencsés, aki megnyerte a papír-írószer csomagot, aminek a tartalma a következő:

1. Egy ún. Titok könyv a Dolce Blocco-tól egy hozzá illő tollal (feketén fog). Ez gyakorlatilag egy notesz, 128 jegyzet oldalból, 8 sima jegyzet oldalból, továbbá 36 "secret" oldalból áll, amiből megtudhatod, hogy:
- mi az igaz boldogság és szeretet 10 titka
- mi a siker titka
- mi a sikeres fogyás titka.
Szerintem pontosan ezek azok a dolgok, amik minket, Nőket foglalkoztatnak, s ebben a jegyzet füzetben választ is kapunk rájuk. A jegyzetfüzetben naptár is található még a 2014-es évre is.
A jegyzetfüzetet akár edzés illetve étkezési naplónak is használhatod, a füzetben minta is van ezzel kapcsolatban.
2. Egy mágneses jegyzettömb hozzá illő tollal, amit a hűtőre is feltehetsz, így egyből felírhatod, ha valami kifogyott.
3. Egy retro toll, még emlékszem arra, hogy nekünk is volt ilyen otthon :)
4. Muffinos matrica szalag, a muffinokat bárhova felragaszthatod, hogy egy kis vidámságot csempéssz a hétköznapokba :)

Nekem mindegyik apróság a szívemhez nőtt, imádnám őket, ha az enyémek lennének, s bízom benne, hogy a leendő tulajdonosa (miket beszélek, már van tulajdonosa) is örömét leli bennük :))

Nyertest a random.org segítségével sorsoltam a 105 résztvevő közül :)


S hogy ki is mondhatja őket a magáénak? Kíváncsiak vagytok? Akkor nem is húzom tovább, a nyertes nem más, mint:

Kiss Renáta

Neki már el is küldtem az e-mailt, Renáta két heted van, hogy jelentkezz az ajándékodért. Ha ezt nem teszed meg, a játékszabály értelmében új nyertest fogok kisorsolni.

A többieknek nagyon szépen köszönöm a részvételt, ne csüggedjetek, lesz majd még játék bőven az idők folyamán ;) Remélem továbbra is velem tartotok, s még sok szülinapot ünnepelhetünk együtt! :) 

1 megjegyzés: