Szolgálati közlemény: HÍRLEVÉL

Orbán Szilvi | január 01, 2014
Akik követnek Facebook-on, már tudhatják, hogy mától már lehetőség van feliratkozni az ingyenes hírlevélre. Már legalább 1 hónapja gondolkoztam rajta, hogy el kellene indítanom, de nem mertem még belevágni :) De végül rászántam magam, regisztráltam a Mailchimp oldalon (2000 feliratkozóig és havi 12000 e-mailig ingyenes), ma pedig már van 3 feliratkozóm :) ♥

Minden héten egyszer, KEDDEN fog landolni a postaládákban az előtte való hét bejegyzéseinek linkjeit összefoglaló hírlevél, így senki sem marad le semmiről sem. Gondolkoztam rajta, hogy naponta fogom küldeni, de nem szeretnék senkit sem levelekkel bombázni, inkább hetente egy levél megy ki, amely tartalmazza a linkeket. 

Ha bárkinek bármi gondja lenne a hírlevéllel kapcsolatban, nyugodtan vegye fel velem a kapcsolatot itt, a Facebook-on vagy e-mailben az eletespillecukor@gmail.com címen. Készséggel állok mindenkinek a rendelkezésére! :)

Feliratkozni a blog oldalsávjában található Ingyenes hírlevél képre kattintva tudtok, ahol megjelenik egy űrlap, azt kitöltitek és követni kell a további utasításokat. Az egész nem vesz igénybe 2 percnél több időt (kivéve, ha lassan érkezik meg a mail :))

Illetve ezen a linken is elérhető: http://eepurl.com/LwBb5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése