Pinterest Péntek #67

Orbán Szilvi | augusztus 08, 2014
Kinek hogy telt a hete? Én még ennyi esőt nem láttam - a tévében -, mint amennyi a héten leesett. Szerencsére itt semmit nem érzékeltünk belőle, nekünk csak a borult ég felváltva napsütéssel jutott. Megjegyzem szerencsére :) Nem biztos, hogy díjaztam volna. A legalkalmasabb lábbeli ott igencsak a gumicsizma lett volna :D de érdekes, hogy bármennyre is felkapott darab volt nem is olyan régen, most egy emberen sem láttam :P :) Én biztos ne tudtam volna megállni, hogy ne gázoljak bele a nagy vízbe, hiába na, felébredt a gyermeki énem (vagy el sem aludt? :)) Na de ennyit az esőről, jöjjön most az e heti pinterestes válogatás, fogadjátok sok szeretettel! :)



Lakberendezés


Ohh istenem, el tudnám viselni :) Egész nap ki sem szállnék belőle...

Cukiság 


Ahh, imádom a vizslákat :) 

DIY


Nagyon kivágott ruhákhoz, alakítsuk át melltartónkat :) 

Manikűr


Ez annyira gyönyörű *.*

Outfit


Ciki vagy nem, nekem is volt ilyenem :D 

Humor


Na igen, sokszor én is :D 

Desszert


Hát nem gusztusosak? Bármivel megtölthetjük, aminek most szezonja van, igazi nyári desszert :) 

Frizura


Ez annyira cuki :)

Étel


Olyan régen ettem már tojáskrémet, pedig annyira szeretem :/ S ez a szendvics, aaahh mennyire guszta már?! *.* egészen megéheztem...

2 megjegyzés:

  1. Abba a függőágyba én is úgy behuppannék, főleg egy átdolgozott nap után :P A vizsla meg tüneményes, a kedvenc fajtám ^^ Nekem is vizslám van, Málna névre hallgat (vagyis nem hallgat rá, de így hívják :D), de édesanyámmal él, mint gyerekpótlék. Jól el is van kényeztetve :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos neve van :) Ha nekem vizslám lenne, Piszke lenne a neve, ne kérdezd, hogy miért, nem tudom :D

      Törlés