Napzárta #52

Orbán Szilvi | március 02, 2015
Mi ez? A Napzárta egy olyan NAPI rovat, amely során minden este felteszek egy kérdést, amire vagy hosszan, vagy pedig röviden fogok válaszolni és ami a legjobb - és amit nagyon szeretnék -, hogy ti is beszállhattok, nagyon örülnék neki, ha ti is megválaszolnátok őket :) A rovat lényege, hogy megőrizzük azokat a pillanatokat, élményeket, érzelmeket, amik mellett sokszor elmegyünk, elfelejtjük, ha pedig valami rossz volt, akkor visszaolvasva még tanulhatunk is belőle :) Reményeim szerint ez megtanít a rendszerességre, hogy nyitott szemmel járjak a világban, s még akár jól is szórakozhatok/szórakozhatunk közben :)

 

Mit álmodtál? 

Csak az olyan álmokra emlékszem, amik valami miatt hatással voltak rám. Ilyen volt a legutóbbi is, amikor is a BBC Top Gear csapatával álmodtam :D Tudni kell rólam, hogy nagyon szeretem őket nézni, az egyetlen autós műsor, amit hajlandó vagyok megnézni. A magyarok csak szeretnének ilyen színvonalas, de ugyanakkor rendkívül szórakoztató műsort készíteni :) A különkiadásokon sokszor könnyesre nevetjük magunkat, ahogyan a 3 mamlasz szerencsétlenkedik :D Az Amcsi Top Gear-t már nem nézzük, az nekünk már túl erőltetett, kizárólag Clarkson, May és Hammond (no és a STIG) jelenti nekünk a Top Geart :D 
Na visszatérve az álmomhoz, May mellett ültem egy szuper autóban, és míg én kapaszkodtam - és az életemért rimánkodtam -, amennyire csak tudtam, ő a maga mormogós stílusában nyomta nekem a rizsát a nyomatékról, a motorról :D A vicc az egészben, hogy May gúnyneve a Lassú kapitány, azaz nem is szokott ilyen őrült tempóban vezetni, mit csináltam volna, ha Clarkson vagy Hammond mellett ültem volna?! :D 

7 megjegyzés:

  1. Én szervkereskesőset...elvitték az álombeli osztálytársaim és kivették a szerveiket..egy virágárus nő csinálta, és az álombeli anyukám meg segített neki. Aztán lebukatak és hívtam a rendőröket, aki igazából nem is én voltam. Vagyis kb az ellentétemnek néztem ki...

    VálaszTörlés
  2. Valami nagyon őrült állásinterjún voltam a régi gimim épületében és már másodszor pofátlankodtam vissza mert elsőnek nem sikerült. Egy karakán fiatal nő volt az interjúztató és valami médiamunka lett volna, már pontosan nem emlékszem de arra igen, hogy azon gondolkodtam álmomban, hogy vajon gáz-e amit csinálok :D

    VálaszTörlés
  3. Huhh, én nagyon sokszor emlékszem az álmaimra, és nagyon kalandosak is, tiszta akció és izgalom, a legtöbbször legalábbis. Sajnos van, hogy csak töredékek maradnak meg, de nagyon sokszor ébredek úgy, hogy teljes sztorikat tudok elmesélni.
    Sajnos az álmaim elég szoros összefüggésben szoktak lenni a gyászfolyamataimmal. A nagymamám halála után sírósakat álmodtam, amikor visszajött egy-egy beszélgetés erejéig, én pedig könyörögtem neki, hogy ne menjen el... de persze mindig elment megint. A papám terrorizált álmaimban a halála után – pedig nagyon szerettem (bár nem volt egyszerű jellem), de miután meghalt, nagyon sokáig erőszakos álmaim voltak vele, sokat bántott álmomban. :( Anyukám halála után pedig apokaliptikus álmaim voltak, amik nagy általánosságban arról szóltak, hogy valamilyen világvége körülmények között elszakadtam a családtagjaimtól és egyedül maradtam... – Szerencsére ezek mind kikoptak idővel – az álmaimon nagyon szembetűnően tudom mérni a gyász folyamatát...
    Umm. Elkalandoztam.
    Legutóbb a húgom tiritarka cicájával álmodtam, amint beköltözött hozzánk és uralta a házat. Na, ez pont nem egy akciódús álom volt, de most ez jutott. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Timi!
      Mindig elolvasom a hozzászólásokat - bár én most ehhez a témához nem szóltam hozzá - és felkeltette az érdeklődésemet az álmaid elmondása közben említett nagymamád, szüleid elvesztése, amikhez kapcsolódnak az álmaid. Megnéztem a blogodat bele is olvastam, és láttam a fotódat, és nagyon szomorú lettem, mert én egy nagyon együtt érző típus vagyok, hogy egy ilyen kedves, okos, szép, fiatal nő elvesztette már mind a két szülőjét. Ez nagy tragédia. Együtt érzek Veled. A szeretteink halálának a feldolgozása egy hosszú folyamat., amely az álmainkban is megjelenik. Kívánom, hogy a lélek megnyugvása megtörténjen. Ez nem a felejtést jelenti, mert a szívünkben, lelkünkben mindig élni fognak, hanem az elengedést.

      Törlés
    2. Ölellek, köszönöm!
      A papám alatt a nagypapámat értettem, szerencsére apukám még velünk van, de, nos, igen, nem volt könnyű ez az utóbbi néhány év. A nagyszüleim (anyukám szülei) is nagyon közel álltak hozzánk, mert velük éltünk, ők is ugyanúgy neveletek minket a húgommal, mint a szüleink. A papám tizenhét éves koromban halt meg, a mamám öt évre rá, anyukám pedig három évvel ezelőtt.

      Törlés
  4. ott hagytam a középsulim géptermében a telefonomat, aztán amikor ez az eszembe jutott akkor már hirtelen az általános sulim géptermében voltam. szóval irány vissza. amikor meg lett a telefon rájöttem, hogy az általános sulimba hagytam a kabátom. tehát irány vissza, de már sötét volt a folyosón ott botorkáltam a portás meg (aki nem tudom, hogy ki volt meg hogy került oda) szóval a portás meg ott veszekedett velem, hogy mit keresek én itt éjszaka meg hogy volt ide kulcsom?!
    :'D nem tudom mi volt ez....

    VálaszTörlés
  5. Azt álmodtam, hogy egy vagyok a The 100 szereplői közül (mármint nem színész, hanem a sztori épp valóság volt). Elég nyugtalan álom volt. Túl sokat néztünk belőle este. :D

    VálaszTörlés