Kitekintő | Március

Orbán Szilvi | április 13, 2015

Terveim szerint egy új rovat (van olyan, hogy rovat függőség? :D) lesz ez a blogon, aztán majd meglátjuk, hogy mi sül ki belőle :) A rovat neve Kitekintő és havonta - igyekszem mindig a hónap első hetében* jelentkezni vele - fordul majd elő a blogon. A dolog lényege, hogy olyan blogbejegyzéseket, cikkeket, videókat, képeket (ezek még alakulnak majd) gyűjtök össze, amik megtetszettek, érdekesek, elgondolkodtatóak voltak, esetleg másoknak is hasznosak lehetnek, stb. Nagyon szeretek blogokat olvasni, sokféle stílusú, témakörű blogra vagyok feliratkozva, s bizony előfordul, hogy látok valahol egy jó írást, de elfelejtem könyvjelzőzni és később már nem tudom, hogy hol is láttam, így ez a rovat tökéletes lesz arra is, hogy elmentsem őket :) A rovatot megtaláljátok az Ajánló menüpont alatt.
Elképzelhető, hogy lesznek kakukktojások is, azaz nem biztos, hogy az adott hónapban írták, tették közzé, hanem sokkal korábban, viszont én abban a hónapban akadtam rá, s úgy került be a havi kedvencek közé :) 
Most pedig fogadjátok szeretettel az én márciusi kedvenceimet, ha esetleg még nem olvastátok volna őket, jó szívvel ajánlom, jó csemegézést ;) [A posztokat a címekre kattintva éritek el.]


Habfürdő | Smink nélkül - én így nézek ki

“Szép vagy! Hidd el, hogy nem kell hozzá semmilyen kozmetikum, elég vagy te is! Tudom-tudom, azt gondoljátok, hogy ugyan már, ne hülyéskedjek, tuti nem érzem mindig jól magam smink nélkül. Nem… valóban nem mindig érzem jól magam, de soha nem a smink hiánya az ami miatt esetleg nem érzem jól magam.” Soha nem azért vagyok nyomottabb  hangulatban, mert nem vagyok kifestve, hanem azért mert akkor valami olyasmi játszódik le az életemben vagy csak a lelkemben, ami kiül az arcomra is, és ettől nézek ki rosszul. Mert rosszul NÉZEK KI a fejemből.

Réka blogját már nagyon régóta olvasom és szeretem, imádom a stílusát. Nagyon őszintén és közvetlenül ír, egyszerűen jó olvasni. Ez a posztját különösképp szeretem, mert nekem sem tetszik, ahogyan a média és emiatt az emberek kezelik a sminknélküliséget. Ha valakit megszoktak, hogy minden nap full sminkben látják, aztán egyszer csak megjelenik natúr pofikával, egyből azt kérdezik, hogy beteg-e, pedig neki csak ez a természetes kinézete. Ő elindított egy "mozgalmat" is, melynek keretében #enigynezekki illetve #habfurdoblog hashtaggel ellátott képeket töltenek fel a résztvevők Instagramra és Facebookra is :)

Krémesen szép az élet | Kezdő sminkkészlet összeállítása

Odil posztja nagyon, de nagyon hasznos lehet azoknak, akik csak most ismerkednek a sminkekkel - mint pl. én -, s fogalmuk sincs, hogy mire is van szükség, illetve mire kell odafigyelni egy termék kiválasztásánál. Nekem ez lett a bibliám, s azóta már megjelent a folytatás is, olvassátok el azt is :) 

Repül a varázsszőnyeg | Titkok a fedélzeten - Egy stewardess 10 vallomása

Sajnos Zsófi blogjáról nem lehet másolni (ez egyrészt hasznos a lopások miatt, de másrészt egy kicsit idegesítő is...), így nem tudom nektem bemásolni a kedvenc részemet ebből a posztból, de annyit elárulok, hogy a 6-os számú pont az :) Egyszer repültem életemben (illetve kétszer hiszen haza is kellett jönnöm valahogy), mindkét alkalommal a vészkijárat mellett ültem. Nos én biztos nem lehettem az ABP, hiszen a legkevésbé sem vagyok mondható fittnek és szerinte egyáltalán nem is látszott ez rajtam :D 
Zsófi blogját azért szeretem nagyon, mert mindig is érdekelt a "sztyuvik" világa, meg úgy általában imádok a kulisszák mögé kukucskálni, imádom a szaftos részleteket és ezen a blogon ebből nincs hiány :D 

The Charmbandit | 20 trend, ami nem jön be

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de öhm mindig van néhány dolog azokon a listákon, amik szerint én úgy tűnik megbuktam mint stílusos egyéniség. Úgyhogy már csak ettől fogva sem érzem úgy, hogy jogomban áll osztogatni az észt, se nekem, se másoknak nincs joga megmondani, hogy ki mit vegyen fel. Ez a bejegyzés inkább csak arra szolgál, hogy pusztán megosszam veletek, mik azok a darabok, trendek, akármik, amiket nagyon sokat szeretnek, de én, csakis én, valahogy nem érzem magaménak őket. (Hogy finoman fogalmazzak.)

Kata blogját is imádom, nem kenyere a finomkodás, kőkeményen leírja azt, amit gondol, nem köntörfalaz :D Ebben a posztban szinte csak bólogattam, mint egy bólogató kutya a műszerfalon, sok trendnél én sem értem, hogy mi az a nagy felhajtás körülötte, amikor egyáltalán nem néz ki jól, sőt, eléggé furcsán néz ki vagy számomra tök érthetetlen és felesleges (pl. a magas sarkú tornacipő, műszempilla hétköznapokra és a többi). De Katánál nem fogalmazhattam volna jobban, aki igazán üdítő olvasmányra vágyik, nála megtalálja a számítását :D

* már megbukott a dolog, hiszen ez már április harmadik hete, de sebaj :D 

Kezdetnek ennyi lett volna, kommentben írjátok meg, hogy legyen-e folytatás, olvastátok-e már ezeket a posztokat, ismertétek-e őket :)

7 megjegyzés:

  1. Ohh, olvastam mindet. Szerettem én is ezeket a cikkeket.

    VálaszTörlés
  2. Jó ötlet ez a sorozat :) Zsófi blogját egy szuszra olvastam végig nemrég, Katáéval viszont itt találkoztam először - de nem utoljára, az biztos. :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem mindenképp hasznos volt az ajánló, és én abszolút támogatom, hogy mi, bloggerek, tartsunk össze és ajánljuk egymást! :) Úgyhogy én több szempontból is örülni fogok, ha ez a rovat rendszeres lesz. ;)
    Rékát ismertem, a többieket nem. A sminkes alapok cikk hasznosnak tűnik, de még kell egy nagy levegő, hogy átrágjam. XD
    A divatbakikon jót mosolyogtam, bár lesz pár, amit el fogok követni nyáron. :P (Én leszek az a divatterrorista bogár napszemüvegben és A vonalú szoknyában. XD)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy hasznos volt, szerintem is egy kedves gesztus a másik felé :)

      Törlés
  4. Ó és nagyon tetszik a kép a rovathoz, nagyon menő az a dátum stempli az alján!

    VálaszTörlés