Little Reasons To Smile #56

Orbán Szilvi | január 10, 2016

Kinek hogy telt az év első munkahete? Én még mindig táppénzen vagyok, remélem jövőhéten már megengedi a doki, hogy mehessek dolgozni, mert már nem tudok magammal mit kezdeni itthon. Pedig annyi mindent csinálhatnék, milyen jól jönne egy kis szabadidő a mókuskerékben... Pl. már most belevethetném magam az angolba, de neeem, még csak annyira vettem ki a dobozból, hogy átpörgessem, mégis mire számítsak. Vagy ott van a varrás. Most azt is elkezdhetném, hiszen nem valószínű, hogy lesz energiám ezzel foglalkozni, ha visszamegyek, már csak ha az eddigi 7 hónapot vesszük alapul... Ennyit a tervekről és a nagy világmegváltásról :D
Na jó, ezzel le is tudtam a negativizmust erre a hétre, jobb lenne, ha inkább a pozitív pillanatokkal foglalkoznék, nem igaz? :) Elvégre ez ennek a rovatnak a lényege, nem?

Okok a mosolyra:
❤ hó, hó és hó - még mindig nagyon élvezem, ahogy ropog a hó a lábam alatt, na de ki nem? :) ❤ újra visszatérni a blogoláshoz ❤ pozitív visszajelzések ❤ habos forrócsoki ❤ Criminal Minds ❤ olvasás ❤ melegszendvics ❤ filmezés Ő-vel ❤ gyógytorna - nem gondoltam volna, hogy ennyire fárasztó lesz :) ❤ meleg tea a kedvenc bögrémből ❤ megemlítettek egy bejegyzésben - még mindig odavagyok meg vissza, annyira jó ezzel kezdeni az évet :) ❤ szuper kérdések a Nap bloggere játék keretében - annyi kérdést kaptam, időbe telik, mire sikerül mindet megválaszolni :) ❤ egy vödör narancs ❤ sejtelmesen világító égősor az ágyunk felett ❤ meleg zoknik ❤ délutàni szundik - mindenkinek receptre írnám fel :) ❤ Benivel kinyalatni a joghurtos dobozt - megzabálom azt a joghurtos pofáját :D ❤ Tumblr-ön lógni ❤ Jamie Oliver és Kevin Bacon közös videója :D ❤ napsütés - milyen jó lenne belőle egy kis üvegnyit eltenni a borult, szürke időkre ❤ banános joghurt, csokis gabonapehellyel ❤ még nem bontottuk le a fát ❤ isteni fenyőillat a karácsonyfa gyűjtőhelyeken - csak a kidobott fenyők látványa ne lenne annyira lehangoló és szomorú :( ❤ Benivel játszani a hóban ❤ havat fotózni ❤ csillagok vannak a bakancsom talpán - annyira menő így a lábnyomom :D ❤ juharszirup ❤ az új receptkönyveimet böngészni és új recepteket felfedezni ❤ Diane Keaton - Játszd újra, Diane! ❤ társasozni - a Gazdásodj okosan tényleg egy kötsög játék :D







Ha van kedvetek, hozzászólásban ti is megírhatjátok ;)

2 megjegyzés:

  1. Én is imádtam a havat, nálunk tenyérni (!!!) pelyhekben hullt a hó *.* Mára már sajnos elolvadt, meg szétverte az eső, de azért jó volt benne gyönyörködni :) Az a Kevin Bacon-ös videó meg hatalmas volt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már nálunk is elolvadt még az eső előtt, úgy irigyeltem azokat, akik olyan helyen laknak, ahol nemrég hatalmas pelyhekben hullt :) Nekem kedvenc színészem Kevin Bacon, hatalmas figura :D és Jamie reakciója :D :D

      Törlés