Bullet journal setup | 2019 október

Orbán Szilvi | október 02, 2019
Elárulok egy titkot: az októberi setupot már akkor elkezdtem készíteni, amikor épphogy csak befejeztem a szeptemberit, már akkor megvolt az elképzelésem arról, hogy hogyan fog kinézni. Az ilyesféle dolgokat nem szeretem halogatni, mert az ihlet gyorsan tovaszáll, és később már bottal üthetem a nyomát, biztosan nem fog eszembe jutni. 
Abban biztos voltam, hogy tökös és faleveles illusztráció lesz, de kicsit féltem tőle, ugyanis rettentően rossz rajzoló vagyok, megrekedtem a pálcikaembernél (van, hogy még az sem megy tökéletesen), a hétéves keresztfiam is jobban rajzol nálam. Nagyon irigylem azokat az embereket, akik 2 pillanat alatt felskiccelnek egy egész oldalas illusztrációt, szinte látszik, hogy nem esik nehezükre egy-egy oldal megalkotása. Én meg vért izzadok minden egyes darabnál, s az eredménynek köze sincs a tökéleteshez (de legalább az elképzelésemhez már közelebb áll). Még azt is meg kellett néznem, hogy hogyan kell faleveleket rajzolni... Bizony... 

Bár nem szokás felhívni a figyelmet a hibákra, én mégis előre szólok, hogy az e havi tervezőben nagyon sok hiba van, fogalmam sincs, hogy mi volt velem, amikor készítettem. Igaz beteg voltam - és még most is az vagyok, de már alakulok -, a fejem nem volt a legtisztább a náthától, talán ennek tudható be... 
Ezzel csak arra szeretném felhívni a figyelmet, hogy ha esetleg valakinek elmenne a kedve az egész bullet journaltől, csak mert hibázott, elrontott benne valamit,  ne csüggedjen, nem dől össze a világ, ettől a funkcióját még ugyanúgy ellátja a tervezőnk ;) 
A nyitó oldal kicsit egyszerűre sikeredett, nem gondoltam túl, csak "felszórtam" rá néhány tököt - elvégre ennek van szezonja -, a sarokba pedig egy pókhálót, utalva a Halloweenre.
Ezzel az oldallal szenvedtem a legtöbbet, ahogy fentebb említettem, meg kellett tanulnom falevelet rajzolni, de még most sem mondhatom, hogy sikerült :D Előző hónapban teljesen kitöltöttem kiemelővel megrajzolt számokkal a mezőket, most viszont visszafogottan felbiggyesztettem őket a bal felső sarokba, nekem így is nagyon tetszik. Teljesen más a hangulata így, érdemes néha kísérletezgetni. 
Talán most használtam másodjára vízfestéket a BJ-ban, nem érzem biztosnak a kezeimben az ecsetet és mindig attól félek, hogy teljesen eláztatom a lapokat.
Ha a hónap első napja nem hétfőre esik, mindig gondban vagyok a fejlécnél, most így sikerült megoldanom, ám igazán lehetett volna szebb is... Még mindig tetszenek ezek a szaggatott vonalak, igaz kicsit tovább tart így elkészíteni a heti tervezőt. 
A MOOD-WATER-SLEEP trackernél most a színeken változtattam, kicsit ősziesebb küllemet adtam neki ezzel a narancssárga színnel, valamint a legalsó hangulatjelzőmnek a legtalálóbb szót választottam, szerintem a MEH, mindent elmond :D
A heti menüt most így rajzoltam meg, a bevásárló lista feleslegesnek bizonyult, egy ekkora táblázat is bőven megteszi. Pont ezt szeretem a BJ-ben, hogy az ember a kedve szerint tervezhet, rajzolhat, úgy, ahogyan neki a legjobb, nincsenek határok.
És (tudom, így nem kezdünk mondatot) itt a következő baki, én nem is tudom, hogy hogyan sikerült így elmérni a helyet, a lépések szó épphogy kifért az oldalra, míg a két szó között óriási hely tátong. Legközelebb erre jobban odafigyelek, az tuti :D
A Habit tracker is megújult egy kicsit, most ahelyett, hogy színes pöttyöket rajzoltam volna a kategóriák elé, most eleve színesen írtam fel őket, így sokkal vidámabb és színesebb lett az eredmény.

Az utolsó két hetet már nem fotóztam le, hiszen ugyanúgy néznek ki, mint az első heti, semmi újdonság nincs benne. Összességében nekem tetszik a végeredmény, nyilván ha jobban menne a rajzolás, még szebb lenne, de azzal dolgozok, amim van, szóval tökéletesen megkomponált, gyönyörű illusztrációkkal ellátott BJ-t ne nálam keressetek ;)
 
Nektek hogy tetszett az októberi setup? Aki szintén BJ-zik, milyen témát választott? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése