Hóra várva

Orbán Szilvi | november 24, 2012
Kereken 1 hónap van hátra karácsonyig. A dolognak annyi szépséghibája van, hogy egyáltalán nincs karácsonyi hangulatom, annak ellenére, hogy nagyon várom már :) Ebben nagy szerepet játszik az, hogy Természetanyánk azoknak kedvez, akik nem szeretik a havat, a telet és a karácsonyt. Ők most tök jól érezhetik magukat, mert kevesebb nyűg van, még a hóláncot sem kell felszerelni, nem kell hóban, latyakban közlekedni. Sőt, lassan ott tartunk, hogy vehetem elő megint a mellényemet, mert télikabátban már melegem van. De én velük ellentétben már nagyon várom, hogy essen a hó. Imádok szakadó hóesésben - pláne, ha szép nagy pelyhekben esik - sétálni Vele, kézenfogva :) Imádok hógolyózni, angyalt csinálni, szánkózni (még jobban, ha lenne szánkónk), csúszkán lecsúszni a szánkózó dombról :) (eddig kihagytuk, de idén biztos kipróbáljuk). 
Kicsit olyan a kapcsolatom a hóval, mint Lorelai-nak a Szívek szállodájából. :) Ő is annyira rajong érte, mint én, csak én nem jelzem előre, ha esni fog :) Van benne valami varázslatos, ami magával ragad, elbűvöl. 
A képek láttán hátha megjön a hangulatom, s azoknak is, akik legalább annyira szeretik a havat, mint én :) 

Ki van a hó mellett és ki ellene? 

2 megjegyzés:

  1. Én a téli, havas erdei túrákat például sokkal jobban szeretem, mint a nyáriakat. A bakancs talpa alatt ropogó hó, az állatok lábnyomai, a nagyon friss, csípős levegő stb. Én szeretem a havat, itt vidéken még szebb a falu tőle (Nyírségi kis falu). Különleges hangulatot ad.
    Nagyon várom már!

    VálaszTörlés
  2. Igen-igen :) a ropogó hó a lábam alatt, a csípős hideg az arcomon (télen felesleges is pirosítót feltenni :))nagyon szeretem a telet :)

    VálaszTörlés