Megjött a Fly-ajándékom :))

Orbán Szilvi | december 15, 2012
Ma végre meghozta a postás az Angyalkám ajándékát, amit nagyon szépen köszönök (már sokadjára) Emese! :) ♥

Sajna a csomagolást nem tudom már megmutatni, mert a nagy izgalomban szétszakítottam, pedig nagyon szépen be volt bugyolálva. A csomag tetején egy zöld boríték díszelgett, két kis fa mackóval (már ezekbe beleszerettem ♥). A borítékban egy üzenet, miszerint rám van bízva, hogy mikor bontom fel. Egy darabig tartottam magam, hogy majd 24-én kibontom, de addig-addig beszéltünk róla a csajokkal a csoportban, hogy nem bírtam tovább is kibontottam. :)
Az első, ami a kezem ügyébe akadt egy Mai ige c. kis füzetke, amely márciusig minden napra tartogat egy üzenetet (igét). (Nem bántottál meg vele, kedves Emese ;))
Majd a vastag vattaréteget eltávolítva (nem bízta a véletlenre), előbukkantak az ajándékok.
A doboz egy üveg házi(!!!) Vegetát, egy üveg csokis szilvalekvárt (nagyon különleges íze van, még nem ettem ilyet, de finom :)), egy üveg házi forrócsoki port, valamint egy kis mécsestartót, ami szintén levett a lábamról (mert karácsonyi és mert piros ♥) tartalmazott :))

Remélem az én ajándékozottam (Anett :)) is legalább ennyire örülni fog az ajándékának :P :)

Az biztos, hogy jövőre is részt veszek az ajándékozásban (ha lesz persze).

És akkor mutatom képben is, hogy miket kaptam ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése