Sk. karácsonyi képeslapok

Orbán Szilvi | december 12, 2012
Sajna nem én készítettem őket, mert idén is csak boltban kapható képeslapokat küldünk szét :( ennek oka annyi, hogy tavalyról maradt 9 db (pont annyi kell) és azokat használjuk fel. No meg most olyan papírjaim sincsennek, amikből szépet lehetne alkotni, venni meg most nem tudunk. De elhatároztam, hogy jövőre biztos sk. képeslapokat fogok gyártani :)
Minden évben képeslapot küldünk a családtagoknak, mert szerintem az email személytelen, még ha gyorsabban is célba ér. Én is inkább a postán kapott képeslapnak örülök, de sajna ebből nem sok adatik meg, inkább sms-ben vagy emailben kapunk karácsonyi üdvözletet. Hiába, modern időket élünk....

Ha esetleg valakinek kedve támad kézzel alkotta üdvözlő lapokat gyártani és alapanyaga, kedve, elszántsága van hozzá, még nincs késő, nyugodtan fogjon hozzá, még időben odaér a címzetthez.

Én hétfőn fogom feladni, eddig mindig odaért még karácsony előtt :)

Íme pár ötlet, amikből inspirálódni lehet.
Az első két montázs a Kifli és levendula blogról származik, a másik két montázshoz a képeket a Pinterestről válogattam össze.





Ti képeslap pártiak vagytok? Ha igen, bolti vagy sk? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése