Akciós kreatív cuccok az Aldiban

Orbán Szilvi | január 15, 2013
Tegnap az Aldiban voltunk vásárolni és hoztam csütörtöktől érvényes reklámújságot. Itthon az volt az első (biztos nincs rendben velem valami), hogy átlapoztam és mit láttam? Hogy ismét akciós lesz 20-tól (vasárnaptól) a dekorációs karton. Nem tehetek róla, imádom. Imádom, hogy színes, hogy mintás, és hogy papír. Beteg vagyok, tudom :)) Szerintem az sem állíthat meg, hogy nincs rá keret, nem érdekel, kell nekem és kész. Míg más ruháért, cipőért vagy táskáért van oda, én a kreatív alapanyagokért :) Már a múltkor is szemeztem vele, de mire odaértem, már egy darab sem volt belőle. Mindenki kreatívkodik itt Győrben? Vagy sok az óvónő? Ki tudja, de egy biztos, hamar elkapkodták, ami érthető, hiszen akkor 900 Ft-ért adták, most viszont már jóval drágább.
Amin még megakadt a szemem, az a motívumlyukasztó készlet. Na ez viszont már sajna tényleg nem fér bele a keretbe, pedig ez is nagyon megéri, hiszen kb. 2 darabot kapok a mostani 10 darabos (!!!) készlet áráért. De sajna most le kell mondanom róla :( Remélem legközelebb már megkaparinthatom, hogy aztán szebbnél szebb dolgokat tudjak a segítségükkel elkészíteni. :)

Egyébként a papírkészlet 1299 Ft, a motívumlyukasztó készlet pedig 3999 Ft-ért kapható. 


(Megjegyzem nem kapok semmi jutalékot ezért, ezt csakis azért osztottam meg, hogy értesítsem a hozzám hasonló mániásokat az akcióról!)

1 megjegyzés: