A nagy esküvő téma #7 - Smink

Orbán Szilvi | június 05, 2013
Először is bocsi a nagy szünetért ezzel a témával kapcsolatban, egy "kicsit" háttérbe került mostanában. De most leporoltam, s ott folytatom, ahol abba hagytam :)

Igazából ennek a témakörnek a torták előtt lenne a helye, a menyasszonyi ruhák és frizurák után, de ez most így sikerült.

Őszintén szólva a címnek inkább a manikűr felelt volna meg jobban, hiszen csak azokat hoztam ma, mivel a sminkkel kapcsolatban halvány lila gőzöm sincsen, hogy milyen tetszik, még elképzelésem sincs. Ahogyan arról sem, hogy mi állna jó nekem, mert lehet, hogy én kinézek egy nekem tetsző sminket, aztán meg kiderül, hogy az nekem egyáltalán nem áll jól. Amiben biztos vagyok az az, hogy ne legyen hivalkodó, feltűnő. Inkább a természetesség híve vagyok, legyen egyszerű, letisztult, elegáns, és tükrözze a személyiségemet. Ezzel valószínűleg fel is adom majd a kozmetikusnak a leckét, hiszen sokszor én sem vagyok tisztában a saját személyiségemmel kapcsolatban :)No nem szenvedek tudathasadásban, egyszerűen csak keresem a helyem, a stílusomat. :))

Úgyhogy most sminkes képeket nem is válogattam össze, de pár manikűr ötletet azért megmutatok nektek, hogy lássátok, mik az elképzeléseim ezzel kapcsolatban.


És (bár nem kezdünk így mondatot, de nem érdekel...) egy kis vidámság a végére, még azt is el tudom képzelni, hogy ilyet csináltatok :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése