Pinterest Péntek #18 - A nyugalom szigete

Orbán Szilvi | június 28, 2013
Egyszer már osztottam meg itt a blogon hálószobás inspirációt, de most a PP keretében is hoztam pár képet :)
Amikor ideköltöztünk, a hálószobában csupán egy szétnyitható fotelágy volt, 2 puff (amit viccesen pluffnak hívunk, mióta egyszer rosszul mondtam), egy kis asztal, és egy éjjeliszekrény. A nappaliban viszont volt 3 ágy (abból kettő egyforma) is, ugyanis anno egyetemista lányok laktak is, s egyfajta koleszos hangulata volt a lakásnak :) De hogy egy kicsit otthonossá tegyünk, a két egyforma ágyat bevittük a kisszobába, összetoltuk és máris készen volt a mi kis "franciaágyunk" :) A kis asztal kikerült a nappaliba, helyette áthoztuk a nappaliból a kis szekrényt, s ez lett a Tv asztalunk, a szekrény részében pedig azokat a pohár és tányérkészleteket tároljuk, amiket nem, vagy csak nagyon ritkán, ünnepi alkalmakkor használunk. Egyetlen éjjeli szekrényünket én kaptam meg, ami szinte minden nap megtelik tányérral, pohárral, könyvvel, stb. El sem tudna szaladni, ha akarna.
Azonban nekem teljesen mások az elképzeléseim a hálóval kapcsolatban, annyira szeretném még meghittebbé, még otthonosabbá, azaz a nyugalom szigetévé varázsolni. De ez egyelőre csak az álmodozás felhői között lebeg, anyagilag egy kicsit (nagyon) össze kell szednünk magunkat. Pláne, hogy teljesen, a vakolatig le kell kaparni a falat, mert anno beázott az ablak (azóta szerencsére kicserélték műanyag ablakokra). Szóval rengeteg meló lenne vele.
Addig is, míg nem tudjuk megvalósítani álmainkat, összegyűjtöttem pár képet, amik nagyon tetszenek, s illenek is az elképzeléseimbe.

Most nem fűzök mindegyikhez külön véleményt, mindegyiket elfogadnám, úgy, ahogy van, csak dobják ide ingyen :))) Ti azonban elmondhatjátok, hogy nektek melyik tetszik és miért? :))


Hmmmm, de isteni lenne egy nehéz nap után behuppani a pihe-puha ágyikóba, a sok párna közé, tényleg úgy érezném magam, mint aki a nyugalom szigetén van *.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése