20 napos lomtalanítási kihívás 2. nap - Táskák

Orbán Szilvi | augusztus 22, 2013
Ennek a bejegyzésnek akár azt a címet is adhattam volna, hogy "Mi van a táskámban?", már ami a képeket illeti :))
Nem is gondoltam volna, hogy ennyi minden van a táskámban, főleg a szemetet illetően. Még 5(!!!) éves buszjegy is van benne :) Éppen ezért már nagyon itt volt az ideje, hogy kirámoljak belőle, de remélem nálatok nem volt ilyen súlyos a helyzet :) Vagy igen? Anno én még penészes szendvicset is találtam az iskolatáskámban, nagy meglepetés volt, amikor hétfő reggel elővettem, hogy bepakoljak és ott mosolygott benne a pénteki tízóraim... Na azóta szerencsére nem volt ilyen, s arra mindig figyelek, hogy ne maradjon kaja vagy ital a táskában.

Ha megyek valahova, ezt az egy táskát szoktam nyüstölni, ebbe minden belefér, amire csak szükség lehet :) Kb. 6-7 éves lehet, ha nem idősebb, már nem emlékszem rá, egy kínaiban vettem. De ehhez képest nagyon jól tartja magát, egyedül a vállpántjain jön le a fényes réteg, de egyébként semmi probléma nincsen vele.


A mai feladatok pedig ezek voltak:
1. Szedd össze egy helyre azokat a táskákat, amiket mindig hordasz (akinek egy van, az csak azt az egyet )
2. Borítsd ki a tartalmát.
3. A zsebeket is ürítsd ki.
4. Válogasd ki a kupacból a szemetet (blokkok, papírfecnik, buszjegyek, stb.)
5. Nézd át, hogy amik benne vannak, azok tényleg kellene-e.
6. A szemeted dobd ki.
7. Pakolj vissza, és készen is vagyunk  :)

Fogtam és kiborítottam a táskámat, s elkerekedett a szemem, hogy mennyi szemét hullott ki belőle és akkor még nem is néztem meg a zsebeket...


Ezután szépen szétválogattam, a buszjegyeket külön szedtem, találtam pár teatasakot is, csomó blokkot, meg pár egyéb szemetet. Most kivételesen nem volt benne szórólap, pedig mindig el szoktam fogadni, ha kínálják. Az egyéb dolgokat meg szépen felsorakoztattam, pusztán szórakozásból :)) 


Felső sor
Ami mindenkinél van, és ami az ajtót nyitja, a lakáskulcs :) Bolyhos pálinka felirattal :)) 
Mellette egy kis notesz, ő az én eszem. Mindent ebbe írok fel, legyen az bevásárlólista, esemény, program, stb. Mellé természetesen kell a toll is. 

Második sor
Napszemüveg, bár ezt nagyon ritkán teszem fel, csak ha már nagyon nem bírja a szemem a napsütést. 
Manikűrkészlet. Tetején eredeti görög felirattal, még Ciprusról küldte az akkori párom, egy szállodában adták a hölgy vendégeknek nőnap alkalmából. 
Szemüvegtok, benne a szemüveggel, amit szintén csak akkor hordok, ha már fáj a fejem és erőltetem a szemem. Amúgy sem valami erős, az egyik lencse 0,25-ös, a másik lencse pedig 0,5-ös. 
Egy nagyobb notesz. Ő a blogos füzetem, ebbe írom az ötleteket, egy-egy nagyobb téma vázlatát, stb. A múltkor vettem az Aldiban színes tűfilceket, azóta azzal írok bele, sokkal vidámabb és sokkal inspirálóbb így írogatni  :) 
Telefon. Régi. Egyszerű. Nem okos. De működik, telefonálni, üzenetet írni tökéletes. Meg néha fotózni is. 
Parfüm. Kicsi, és már nagyon kevés van belőle. 500 Ft-ért vettem a Rossmann-ban, imádom az illatát. Ha elfogy, lehet újra veszem majd :)
Tolltartó. Nem tudom, hogy miért van nálam, eddig még nem volt rá szükségem, de mivel nem foglal nagy helyet, hát benne hagyom.

Harmadik sor
Fertőtlenítő kendő.Epres-kókuszos illattal, hiszen gyerekeknek való. 10 db van, illetve már csak volt benne. Egy kicsit ragad tőle a kezem, de hamar elmúlik. 
Dezodor. Ebben a melegben mindig velem volt. Nem alumínium mentes, hűha, ejnyebejnye. De ami alumenteset próbáltam (Alverde) nem bejövős nekem, büdös is voltam, meg izzadtam is. Ez a Rexona nekem tökéletesen bevált, isteni illata van, és a pólóm sem sárgul be tőle. Eddig a húgom által kevert dezodort használtam, de elfogyott, és szépen rá is telepedett a ruháim hónaljára, sok mosás kell még nekik, mire kijön rendesen :( 
Zsebtükör. Nem ilyet akartam venni anno, de mikor vettem, égető szükségem volt egy tükörre, s csak lekaptam egyet a polcról. 
Khm. Szerintem mindenki tudja, hogy mi van benne. :) 
A zsebkendőt sem kell gondolom bemutatni :) Egyébként aloe verás. 
Pénztárca. Tavaly tavasszal vettem (ha jól emlékszem), imádom. Végre elfér benne mindenem anélkül, hogy össze kellene hajtogatnom. Igaz nem a legelegánsabb, de én sem járok minden nap puccba vágva :)

Utolsó sor
Sok-sok szemét, amiket ki is dobtam. 

Ti hogy haladtatok? Nektek is ennyi minden van a táskátokban? Szeretitek amúgy az ilyen posztokat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése