20 napos lomtalanítási kihívás 17. nap - Kamra alatti polc

Orbán Szilvi | szeptember 06, 2013
A FB-n írtam, hogy ma mindenki olyan területet választ, amilyet szeretne, ahol nagyobb a lemaradása, vagy nem szerepel a listámon, hiszen ahány lakás, annyi szokás, ahány ember, annyiféle élet, stb. :)

Nálunk nincs szem előtt ez a terület, egy függöny takarja, de sosem árt, ha ott is rend és fegyelem (na jó, ez most nagyon nagy túlzás volt) van.
Mindig nagy fejtörést okozott a műanyag edények tetejének elhelyezése, mindig csak ide-oda pakolgattam őket és bosszankodtam, ha kiborult az összes, amikor nekem csak egy kellett volna. Van egy olyan érzésem, hogy nem vagyok ezzel a problémával egyedül :)

Több méretű kartondobozt kipróbáltam már, többnyire mindig kicsit sikerült választani, ami van széltében vagy magasságában volt kicsi. Aztán egy polccsere alkalmával kiürült a tisztítószeres dobozom (most egy polcon vannak), ami elég nagynak bizonyult, s szépen belefért az összes fedő, sőt még férne is bele :)

Ezen a polcon van helye egyébként még a szemeteszsákoknak, nylontasakoknak, kenyérpirítónak, sütőpapírnak, szilikon sütőlapoknak, gyógyszeres doboznak is, ezek is mindig csak kallódtak itt-ott a lakásban. Itt végre megtalálták az otthonukat és az én lelkem is megnyugodhatott :))


Kinek mi maradt a mai napra? Sikerül tartani a kihívást?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése