Apróságok adventi kalendáriumba

Orbán Szilvi | november 06, 2013
Tudom, hogy még csak november eleje van, de szerintem már nyugodtan el lehet kezdeni apránként beszerezni a kis mütyűröket, csokikat az adventi naptárba, hogy ezzel kapcsolatban se legyen kapkodás :) Nyugodtan fel is írhatjuk egy papírra vagy bepötyöghetjük a telefonunkba is, hogy mindig észben legyen, ha esetleg olyan helyen járunk, ahol fellelhetőek ilyen kis apróságok, amiknek örülne a csemeténk. Vettem a bátorságot és összegyűjtöttem néhány ötletet, amit bele lehet csempészni a kis zsákokba, dobozkákba, vagy zoknikba (kinek, mi tetszik), anno én bármelyiknek nagyon örültem volna. Na persze azért befaltam a csokikat és a cukrokat, s még most felnőtt fejjel is igénylem, hogy legyen naptárunk :) Tavaly szerelmes naptárunk volt, minden napra volt egy kedves gesztus a párunk felé. Idén még nem tudom, hogy milyen lesz, lesz-e egyáltalán. 


További ötletek:
kulcstartó; lego figurák; pici autók; színes, figurás radírok; üveggolyó; hajpánt; karkötő; matrica; csengettyű; karácsonyfadísz; buborékfújó; zsírkréta; síp (csak saját felelősségre ;)); mini jegyzettömbök; mintás sebtapasz; karácsonyi nyomda (több részletre szétszedve); lufi; jegyek bábelőadásra vagy koncertre; rejtvények, feladványok, amiket ha megfejtenek, eljutnak egy rejtekhelyre, ahol meglepi várja őket; közös kreatívkodás pl. gyertyaöntés, közös süti sütés (a receptet tegyük a naptárba), karácsonyi illatosító készítése (narancs, szegfűszeg mehet a naptárba), karácsonyi dekorációk készítése; piknik a nappaliban; kirándulás; esti mese bábokkal; minden napra egy mese; aszalt gyümölcsök (ha szeretik a gyerkőcök); műzliszelet. 

Szemezgessetek, s ha nektek is támad valami jó ötletetek ezzel kapcsolatban, ne tartsátok magatokban, hátha másnak is tudtok segíteni :) Mivel itt még nincs gyerek, így talán többet tudna segíteni az olyan Olvasó, akinek van, úgyhogy arra kérlek benneteket, hogy ötleteljünk itt együtt! :) 

Képek a Meskáról (konkrétan innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, és innen), az Etsy-ről, valamint a Google-ről vannak (keresőszavakkal találtam rájuk).

1 megjegyzés:

  1. Akkor is az ablakos - csokis visz mindent! Ez évben is követelni fogom! :D

    VálaszTörlés