A tökéletes fürdő (brit tudósok szerint)

Orbán Szilvi | január 21, 2014
Ezek a brit tudósok mindig megörvendeztetnek bennünket valami érdekes kutatással. Most éppen azt kutatták, hogy milyen körülményeket is kell megteremtenünk a tökéletes, nyugtató fürdőhöz. 
Szerintük a víznek 39°C-osnak kell lennie, 27 perc 12 másodpercig kell tartania, miközben a fürdőben hangulatos gyertyafény van és kellemes, nyugtató zene szól. Sőt, azt is megmondják, hogy minek kell ilyenkor: Adele számai a megfelelőek erre, hiszen 10 britből 7-en ezt hallgatják miközben megmártóznak a habokban.

Szerintem ízlések és pofonok, van akinek bejön Adele (én csípem), van, akinek nem, mindenkinek más jelenti a nyugtató, pihentető muzsikát :) 27 perc alatt szerintem már lehűl annyira a víz, hogy ne legyen benne kellemes ücsörögni (én legalábbis 10-15 percet bírok benne ülni, utána már elkezdek fázni), a gyertyafény, főleg ha illatos is, tényleg megadja a hangulatot. 

Jómagam inkább tusolni szeretek, évente talán kétszer ejtek meg egy-egy ilyen kényeztető fürdőt, de olyankor viszont adok az élvezeteknek :) Általában csendben, gyertyafénynél (erre a célra már eleve vannak benn gyertyák a fürdőszoba polcain), jó sok habfürdővel, s ha van itthon, akkor fürdőbombával, amiket húgom szokott készíteni, igaz most csak mentolos van, az meg inkább náthás időszakban jó. De megígérte, hogy ha hazalátogatunk, készít nekem fincsi bombákat, alig várom *.* Tök jó, ha az ember húga ilyeneket készít, igazán el vagyok kényeztetve ezen a téren :) ♥

Ti is tusoltok inkább, vagy a kádban szerettek elmerülni? Milyen extrákat szoktatok olyankor használni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése