Megleptem magam karácsonyra :)

Orbán Szilvi | január 03, 2014

Még karácsony előtt említettem az egyik bejegyzésben, hogy megleptem magam pár dologgal az ünnep alkalmából. Mentségemre, mindenre szükségem volt, ugyanis szerettem volna egy kicsit rendbe szedni magam. Elhatároztam, hogy kipróbálom a szemöldökceruzát, és hosszú idő után először kilakkozom a körmeimet is (igen, jól olvastátok :D). Ahogy a drogériában nézelődtem, teljesen elvesztem a lakkok rengetegében, semmi elképzelésem nem volt vele kapcsolatban, s azt sem tudtam, hogy mi áll jól. Már persze ha lehet ezt mondani egy lakkal kapcsolatban :) Végül sikerült egyet találnom, s amikor felkentem, hát mit mondjak, egyből beleszerettem a színébe. Igen, én, aki ódzkodott minden ilyen dologtól, aki félt élénk színt hordani, akinek ezer éve (akkor is csak fekete) nem volt lakk a körmein...S olyannyira megtetszett a dolog, hogy egyből elkezdtem inspirációkat nézegetni és alig várom, hogy még több lakkot szerezzek be. Mert abban biztos vagyok, hogy először minden csak egyetlen egy lakkal kezdődik és utána hozza magával a többit :)

De akkor most vegyük is szépen sorba, hogy miket sikerült beszereznem :)



Sminkhez


1. Garnier 2in1 nyugtató sminklemosó

Mint ahogy eddig egyetlen Garnier termékben sem, ebben sem csalódtam. Szinte azonnal eltávolítja a vízálló szempillaspirált és a szemceruzát is. Nem szárít, de viszont nem marad olajos sem a bőröm utána. Egy kicsit sajnálom, hogy illatanyag mentes, hiába no, én szeretem, ha valaminek van illata. :)

2. Lovely Collagen - Wear volume mascara szempillaspirál

Korábban egy avonos volt, de az beszáradt, így egy új delikvens után néztem, s rá esett a választásom. Szerencsére ebben sem csalódtam, könnyű felvinni, gyönyörű fekete színt ad a szempilláknak, azok pedig nem lesznek csomósak, még akkor sem, ha egy olyan kezdő viszi fel, mint én :) Mivel nem vízálló, így egy mozdulattal letörölhető az olyan helyekről, ahol nincs rá szükség. Én rendszeresen összekenem vele a szemhéjamat, úgyhogy ez egy plusz pont :) A nem vízállóságnak az a hátránya, hogy egy kis sírásnál pikk-pakk lejön, viszont nem kenődik szét, mint vízálló barátja (én rendszerint megszívtam velük...), Szenteste tesztelve is volt, ahogy bontogattam kifelé az otthonról kapott ajándékokat.

3. Essence fekete szemöldökceruza

Két színben volt a Rossmannban, barnában és feketében. Mivel a szemöldököm is fekete, így egyértelmű volt, hogy melyiket választom :) A használatában még ügyetlen vagyok, de a sok gyakorlás meghozza majd a gyümölcsét, szerencsére már van egy szuper sminklemosóm, így lehet nyugodtan gyakorolni :)

Lakkozáshoz


1. Crystal Nails - Hard Lacquer (42-es)

Nem találok rá szavakat, hogy mennyire imádom! *.*  Minél több rétegben viszem fel, annál dögösebb piros, bár nem értek hozzá, de én meggy pirosnak vagy cseresznye pirosnak mondanám, ha valaki pontosan meg tudja mondani, milyen szín ez, írja meg kommentben :D Eddig csak magában használtam, nem volt alatta alaplakk és felette pedig fedőlakk sem. Egy mosogatás után már le is pattogott a körmömről, így elég sűrűn volt alkalmam gyakorolni a lakkozást :/ De azóta beszereztem a hiányzó segédeszközöket, azaz lakkokat (lásd alább), így már biztos tartósabb lesz az eredmény :)

2. Essence studio nails körömerősítő alaplakk

A lakk alá egy alap is dukál, s plusz pont, ha az erősít is. Márpedig az én körmeimnek extra szüksége van rá, nagyon hamar letörik, beszakad, stb. Még nem volt alkalmam kipróbálni, így véleményt sem tudok róla mondani, de amint lesz némi tapasztalatom vele, megosztom veletek :)

3. Lovely Super fast dry fedőlakk

Ahogy az alaplakkot, úgy ezt sem volt alkalmam tesztelni, de ha betartja azt, amit ígér, akkor nem fogok benne csalódni :)

4. Crystal Nails körömlakk lemosó aloe verával és glicerinnel

Mint illatmániásnak, nekem nagggyon bejön az illata és emellett még szépen eltávolítja a lakkot is. Már ahonnan lejön, természetesen. :)

Ti használjátok ezek közül valamelyiket? Nektek mik a tapasztalaitok velük?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése