Motiváló Hétfő

Orbán Szilvi | február 17, 2014
Nem tudom, hogy ki melyik részén lakik az országnak, itt Győrben eléggé szomorkás, esős idő van. Az én kedvem ennek ellenére egyáltalán nem rossz és van egy sanda gyanúm, hogy egy ember biztos van, akinek már jól indult a napja és ezzel a hete :) 

Igyekszem nem hagyni, hogy ez a ramaty időjárás befolyásolja a napom, azon vagyok, hogy bennem és körülöttem ragyogjon a nap és a jókedv :) Ilyenkor szeretem nézni az ablaküvegen lecsorduló esőcseppeket és próbálom előre kitalálni az útvonalát. Én az eső kopogását is nagyon szeretem az ablakon, olyan nyugtató :) Előkerülnek ebben az időben a vidám zenék, képek, csak ezekre koncentrálok és máris nem érdekel, hogy odakinn esik az eső.

/Sosem értettem azokat a szülőket, akik tiltják a gyerekeket az esőtől: "Ne menj ki az esőbe, mert megázol!" Mivan? Az esőkabátot és a gumicsizmát nem azért találták ki? Már vannak esőnadrágok is, így teljesen vízhatlan a gyerek :D/


Nem is találhattam volna ennél találóbb mottót szerintem :) Nincs is sok hozzáfűznivalóm, ne hagyjátok, hogy benneteket is lehangoljon ez az időjárás, sőt legyetek azon, hogy másokat is felvidítsatok :)

A mai mottó és még több inspiráló idézet az Idézetek és motiváló plakátok c. pinterest táblámon.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése