Pinterest Péntek #47

Orbán Szilvi | február 28, 2014
Lassan, lassan jubilálunk, még pár péntek és elérkezünk az ötvenedik válogatáshoz :) Amikor elkezdem ezt (2013.01.11 - te jó ég, de rég volt, és még az egy éves évfordulót sem ünnepeltem meg...na szép...) csak reménykedtem benne, hogy megérjük majd ezt a számot :) nem vagyok az a kitartó típus, igazándiból az is nagy szó, hogy lassan másfél éves lesz a blog is :) De nagyon szeretem csinálni, ha csak nem jön közbe valami, biztos folytatni fogom, nem hagylak itt benneteket, egykönnyen nem szabadultok meg tőlem :P ;) 
Na de most még csak a 47-nél tartunk, szóval ne menjünk ennyire előre. 
Aki követ instagramon, az már láthatott egy képet, amin egy pillanatra megmutattam, hogy épp milyen bejegyzés készül :) S aki szemfüles, az láthatta azt is, hogy a Pinteresten egy külön titkos mappába mentegetem el a kedvenc képeket, így mindenki számára titok marad egészen addig, míg ki nem kerül ide a blogra is :) Egyébként az összes eddig megjelent PP képei megtalálhatóak a gyűjteményben, a megfelelő mappákban (Cukiság, Otthon, Manikűr, Frizura, Outfit, Sütés-főzés, Kreatív, Humor).


Lakberendezés


Egyszerű, mégis zseniális és hangulatos :) Hmm, nekem is van egy ilyen habverőm, nem nagyon használom, mert nagyon pici és nehéz vele dolgozni, de erre talán jó lesz :D 

Cukiság


Hát lehet nem szeretni egy ilyen cuki koala családot? *.* Mennyire puhák, megnyomkorásznám őket :D

DIY


Akinek van egy kis türelme és kézügyessége, az saját maga is készíthet ilyen szép ajándékdobozokat  :) Tutorial itt

Manikűr


Ezt a manit tuti egy pokróc ihlette meg :) legyen az egy takaró, vagy egy pokróc modorú férfiú :) 

Outfit


Egészen véletlenül ismét egy csíkos pulcsi, de ezúttal fehér-fekete változatban :) 

Humor


Nekem fogalmam sincs, hogy hogy szoktam fotózni, de biztos fellelhető köztük :D Egyébként tényleg mennyire tipikusak a beállások :D 

Desszert


Reggelire el tudtam volna viselni a keksz és tea helyett :)) 

Frizura


Konty és pont..gyönyörű :) 

Étel


Imádom az egytálételeket, de sajna ennek ellenére iszonyat keveset főzök ilyesmit :/

1 megjegyzés: