essence kifutó termékek - stay with me szájfények & stay matt ajakbalzsam

Orbán Szilvi | március 12, 2014
Ma a Rossmannban jártam és természetesen (szánom-bánom) most sem csak az jött velem haza, amiért mentem. Már a pénztárnál voltam, hogy fizessek, amikor a tekintetem megakadt ezeken a szájfényeken. Aztán megláttam az árukat. No neeem, ennyiért nem hagyhatom itt őket, amúgy sincs még szájfényem, igazából még azt sem tudom, hogy mi állna jól egyáltalán. Így be is pakoltam 3 színt a kosárba, totál zsákbamacska módon még a nevüket sem néztem meg, csak a színek alapján választottam közülük :)
Itthon persze azonnal kipróbáltam őket és meglepő módon az erősebb szín állt talán a legjobban :) A másik kettő sem volt rossz, s ezt az erősebbet nem is merném olyan sokszor viselni :D S mivel egyáltalán nem szoktam sem rúzsozni sem szájfénnyel kenegetni az ajkaimat, ezért gyakorolni tökéletesek lesznek, velük alaposan próbálgathatom az ajakápolás minden csínyját bínyját :) Most biztos sokaknak furcsán hangzott ez, de ez van, vannak még olyanok, akik még csak most próbálgatják a sminkelést, s ezt én nem is szégyellem, világ életemben fiús lány voltam, még tüsi hajam is volt... :D

Biztos olvastatok már teszteket ezekről a szájfényekről, hiszen már kifutó termékekről van szó, úgyhogy semmi újdonsággal nem tudok szolgálni, csakis a személyes véleményemet tudom róla elmondani, mint szűz szájfény használó :) Valamint a fotókkal kapcsolatban is előre bocsánatot kérek, nem vagyok tapasztalt swatch (sokáig még ezzel a fogalommal sem voltam tisztában...) fotós :D

1. 02 Smooth berry 2. 03 Candy bar 3. 07 Kiss kiss kiss

A képek nem tudom mennyire adják vissza a színeket, igyekeztem olyan fényben és szögben fotózni, hogy legalább hasonlítson az eredetire :) Mindegyik nagyon tetszik, már az első réteg is fed, de a tökéletes, élethű színhez nem árt még felvinni belőle egyet-kettőt :) Az ízük is finom, nehéz megállni, hogy ne nyalogassam le őket azonnal :D Azt vettem észre, hogy nem nagyon ragaszkodnak a számhoz, elég könnyen és nyomtalanul le lehet őket törölni, nem kellett erősebben dörzsölnöm az ajkaimat (nem is tesz jót nekik), elég volt egy vattakoronggal áttörölni és máris kenhettem fel a következő színt. Az ajkakon mindegyik jól mutat, a szájfények csillognak, de mégsem ragadnak, egyáltalán nem zavaró, hogy van valami a számon. Az ajakbalzsam tényleg matt, és szépen hidratál is, mint ahogyan azt egy balzsamnak kell is. És a színe... *.* Gyönyörű sötét rózsaszín (annak ellenére, hogy az üvegben milyen világosnak néz ki), már már piros. 
Igaz, hogy még csak fél napja vannak nálam, de megszerettem őket és ha elég ügyes leszek a használatukban párszor biztos előveszem őket :) 

természetes fénynél, a sorrend ugyanaz, mint az előző képen

napfénynél

Nektek mi jön be jobban: a rúzs vagy a szájfény? Ezekről mi a véleményetek?

4 megjegyzés:

  1. Nekem az ajakkrémek közül a silky red és a velvet rose van meg imádom mindkettőt. :) A szájfények közül nekem is a candy bar van meg, én is mindig nyalogatnám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én őszintén szólva meg sem néztem, hogy mik vannak, csak kikaptam ezt a 3 színt a kosárból :D

      Törlés
  2. Így kép alapján az ezüst kupakos smooth berry sokkal krémesebbnek és erőteljesebbnek tűnik a többinél. Személy szerint én épp ezért nem rajongók a Stay with me szájfényekért, olyan semmilyenek a színek, ez az Stay matt viszont elég meggyőző! Én sehol nem láttam matt fényeket leárazva, de ha lesz olyan mázlim hogy összefussak vele jutányos áron biztos beszerzem ezt a színt!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az sokkal erősebb színben is és állagban is, s a fedése is sokkal jobb :) Szerintem inkább már csak az eldugott kis Rossmann üzletekben lehet találni, én is itt a lakótelep közelében levőben vettem, szerintem plázában vagy a belvárosban nem találtam volna egy darabot sem :)

      Törlés