{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Ha meghívhatnék vacsira 5 híres embert

Orbán Szilvi | április 23, 2014
{Szia! Ha először jársz itt és nem tudod, mi is ez a Vigyázz! Kész! Posztolj! dolog, itt olvashatsz bővebben róla. Ha esetleg kedvet kaptál és szeretnél Te is csatlakozni, írj egy e-mailt az eletespillecukor@gmail.com címre és válaszban elküldöm a következő témát, amibe már be is tudsz kapcsolódni :) A megadott téma maradjon TITOK az olvasók számára! :) Az eddigi VKP bejegyzéseit itt olvashatod el :) }

 Még hozzátehettem volna a címhez azt, hogy + egy kis életjel, de akkor ez lett volna a blog történetében a leghosszabb cím (így is elég hosszúra sikerült...) :) Egy kicsit eltűntem mostanság, ennek egészen egyszerűen az az oka, hogy egy kis energiabomba rohangál fel-alá a lakásban, s a blogra - meg amúgy szinte minden másra - nem nagyon jut időm. De ez egyáltalán nem baj, hisz olyan kevés alkalmam van egész évben, hogy Leventével töltsek egy kis időt, így kihasználok minden percet, míg itt vannak :) Azonban még egy darabig csend lesz a blogon - azért a PP-t és az LRTS-t igyekszem hozni - ugyanis pénteken én is utazok velük haza, anyáék már korábban hazamentek, így én leszek a kísérő húgom és Levi mellett a hazaúton. Egy hétig tervezek otthon lenni, de majd meglátjuk mennyi lesz belőle, mindenesetre nem szeretném sokáig Ő-t egyedül itthon hagyni, hiszen szegénykének 5kor kell felkelnie, hogy le tudja vinni Benit sétálni, mielőtt elmegy ő is dolgozni. Szóval egy kis türelmet kérek tőletek még egy kis ideig, utána visszajövök :) Na de most már koncentráljunk a címre, következzen a Vigyázz! Kész! Posztolj! következő témája :) 

Megmondom őszintén, nekem jó nagy fejtörést okozott, hogy kit hívjak meg egy képzeletbeli vacsorára, nem tudom, hogy a többi blogger hogyan boldogult vele (illetve este már biztosan tudni fogom). Amikor elküldtem a témát emailben, azt a  támpontot adtam, hogy lehet magyar/külföldi, élő/holt, valós/kitalált (mesehős pl.), mindenkinek a fantáziájára volt bízva, hogy kiket választ :) Erről szól az egész VKP, hogy mindenki azt ír le egy témával kapcsolatban, ami csak az eszébe jut :) 

Az én asztaltársaságom a következőképp nézne ki (hiába törtem a fejem, csak hármat sikerült kiválasztanom):

1. Sir Anthony Hopkins
2. Meryl Streep
3. Corey Miller

Az első kettőt szerintem senkinek sem kell bemutatnom, mindketten fenomenális színészek, nagyon nagyon szeretem a filmjeiket. Corey pedig egy híres tetováló művész, lenyűgöznek a munkái. Érdekes asztaltársaság lenne, de biztos lenne miről beszélni :) 

Elnézést ezért a kis nyúlfarknyi szösszenetért :)

A többiek bejegyzését az alábbi linkeken éritek el :)

1. Mesy és Detti (Testvérkódex)                            
2. Tina és Melissa (One day in my high heels)      
3. Réku (...only a girl...)                

4 megjegyzés:

  1. bűűűűű én nem kaptam emlékeztető mailt, sebaaaaaj! :D Megpróbálok összedobni valamit, sorry a csúszásért :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Sajna senki sem kapott, nem volt időm rá :( Nincs semmi gond, ha később írod meg, a linket majd küldd el emailben és kiteszem a többiekéhez :)

      Törlés
  2. Az eső két személy nálam is itt lenne, Emma Thompson társaságában :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen? De jó :) Emma Thompsont én is szeretem, de talán nem annyira, hogy meghívjam :)

      Törlés