{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Bűnös élvezetek

Orbán Szilvi | május 07, 2014
A nagy hallgatás után a VKP soron következő témájával tértem vissza :) Akik követnek Facebookon, azok tudják, hogy az elmúlt két hetet a családdal töltöttem, hol itt, hol pedig otthon. Lesz majd beszámoló, de még egy kicsit le kell ülepednie a dolgoknak, még kavarognak bennem az emlékek, az érzelmek :)

{Szia! Ha először jársz itt és nem tudod, mi is ez a Vigyázz! Kész! Posztolj! dolog, itt olvashatsz bővebben róla. Ha esetleg kedvet kaptál és szeretnél Te is csatlakozni, írj egy e-mailt az eletespillecukor@gmail.com címre és válaszban elküldöm a következő témát, amibe már be is tudsz kapcsolódni :) A megadott téma maradjon TITOK az olvasók számára! :) Az eddigi VKP bejegyzéseit itt olvashatod el :) }

Az e heti téma a Bűnös élvezetek címet viseli, amiben olyan dolgokat "vallunk be", amikről le kellene mondanunk pl. édesség, de mégsem tudunk. Nagyon kíváncsi vagyok a többiek bejegyzésére, hogy kinek hogyan sikerül megragadnia ezt a témát :) Én azonban nem árultam el nagy titkot ezzel kapcsolatban, hiszen már korábban is beszámoltam ezekről a "bűnökről" :)

Nekem több bűnös élvezetem is van, amikről egyszerűen nem tudok lemondani. Az egyik ilyen a habcsók. Tudom, hogy tömény cukor az egész, és mindig lelkiismeret furdalásom van, valahányszor magamba tömök egy egész tányérnyi mennyiséget. De akkor és ott egyáltalán nem érdekel, hogy mennyi kalória van benne, egyszerűen csak kívánom és kiélvezem minden egyes morzsáját.
A másik a jégkrém és a fagyi. Bármikor bármennyit el tudok belőle tüntetni, még akkor is ha kemény tél van odakinn. Egy meleg takaró megoldja a problémát :D

Persze ezeknél is lehet diétás megoldást keresni, vannak már diétás, cukormentes vagy light jégkrémek is, egyszer kóstoltam, de megmondom őszintén, nekem nem jött be. Már a színe sem volt valami kecsegtető, de az íze...Továbbá a csak gyümölcsből készített fagyik sem jönnek be, nekem muszáj a tej, tejszín, cukor (igazi cukor, nem pedig édesítő) bele. Hiába no, én már csak ilyen vagyok. / Csak ne csodálkoznék rajta mindig, hogy alig jön fel rám a farmer...:D /

A többiek bejegyzését az alábbi linkeken tudjátok elolvasni:

1. Mike (thinzmikelikes)
2. Suz'n (Suz'n világa)
3. natUShka (A cup of my life)
4. Mesy és Detti (Testvérkódex)
5. Ellie (Kék álmok városa)
6. Réku (...only a girl...)
7. Nooci
8. Jucus (Jucus in da house)

Nektek mi számít bűnös élvezetnek? Nemcsak a bloggerek véleményére vagyok kíváncsi, TI, olvasók is nyugodtan hozzászólhattok ezekhez a témákhoz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése